برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چهار عضو فولاد اجازه خروج از عربستان را ندارند

منبع
ايسنا
بروزرسانی

ايسنا/ صالح حرداني و سه عضو ديگر باشگاه فولاد که به کرونا مبتلا شده اند، تا بهبودي کامل، حق خروج از عربستان را ندارند.
در فاصله چند ساعت مانده به بازي برگشت دو تيم فولاد و النصر در تاريخ سوم ارديبهشت ماه مشخص شد، صالح حرداني که در دور رفت ليگ قهرمانان آسيا يکي از ستاره هاي فولاد بود، به همراه يکي از اعضاي تيم تدارکات فولاد به کرونا مبتلا شده‌اند. پنجم ارديبهشت هم اعلام شد که تست کروناي دو مربي فولاد مثبت شده است.
سعيد آذري در درباره آخرين وضعيت صالح حرداني به ايسنا گفت: متاسفانه تست دوم حرداني مثبت بود و AFC اجازه خروج به او و سه عضو ديگر باشگاه فولاد که به کرونا مبتلا شده‌اند را نمي‌دهد و بايد در کشور عربستان ايزوله شوند و قرنطينه باشند تا جواب تست‌هايشان منفي شود. کليه هزينه‌هاي پزشکي و قرنطينه‌شان بر عهده AFC است. حرداني به بازي امشب هم نمي رسد اما وضعيت عمومي خوبي دارد و نشانه‌هاي آن چناني و درگيري ريه ندارد و خانواده محترم او نگران نباشند. خدا را شکر تظاهرات شديد بيماري وجود ندارد و تنها در قرنطينه به سر مي‌برد تا تست اش منفي شود و ان شاءالله در ادامه مي‌تواند به تمرينات و سيستم تيم اضافه شود.
فولاد از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در آخرين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا به مصاف الوحدات خواهد رفت و سپس روز جمعه عربستان را به مقصد ايران ترک مي کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد