برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

برگزاری متمرکز مرحله یک هشتم تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

منبع
مهر
بروزرسانی
برگزاری متمرکز مرحله یک هشتم تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

مهر/ با اعلام روزنامه الاتحاد امارات، احتمال دارد مراحل يک هشتم، يک چهارم و نيمه نهايي ليگ قهرمانان فوتبال آسيا به صورت متمرکز برگزار شود.
در حالي که پيش از اين مقرر بود مراحل يک هشتم و يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان فوتبال آسيا به صورت تک بازي برگزار شود، اما خبرهاي رسانه‌هاي امارات و عربستان حاکي است احتمال دارد کنفدراسيون فوتبال آسيا در برنامه خود تجديدنظر کند.
روز گذشته روزنامه «الاقتصاديه» عربستان مدعي شد AFC در حال بررسي طرحي براي برگزاري مراحل پاياني ليگ قهرمانان آسيا به صورت متمرکز است.
روزنامه «الاتحاد» امارات هم با اشاره به اين طرح جديد کنفدراسيون آسيا، برنامه‌هاي اين نهاد را تشريح کرد.
الاتحاد تاکيد کرد که تصميم AFC به شرايط ويروس کرونا و تصميم کميته اضطرار و بحران بستگي دارد و سپس بر اساس آن براي مراحل پاياني ليگ قهرمانان آسيا تصميم گيري مي‌شود.
اين روزنامه نوشت: «برگزاري تلفيقي و متمرکز ليگ قهرمانان آسيا در مراحل پاياني هنوز روي ميز AFC است. اين به معناي برگزاري مراحل يک هشتم و يک چهارم به صورت متمرکز است؛ در صورتي که برگزاري اين مراحل به صورت تک بازي امکان پذير نباشد.»

در بخش ديگري از اين گزارش آمده است: «پيگيري‌ها نشان مي‌دهد اگر به دلايل مربوط به همه گيري کرونا در قاره آسيا اجراي برنامه قبلي (برگزاري مراحل يک هشتم و يک چهارم به صورت تک بازي) امکان پذير نباشد، برنامه جايگزين اين رقابت‌ها در مرحله يک هشتم و يک چهارم، سيستم متمرکز خواهد بود. سپس بايد در انتظار شرايط ماه اکتبر ماند. در صورت عدم برگزاري مسابقات نيمه نهايي به صورت بازي داخل و خارج از خانه، اين مرحله هم به صورت متمرکز و با کاهش فاصله زماني ديدار رفت و برگشت انجام مي‌شود و ممکن است به تيم‌ها پيشنهاد بازي در زمين بي طرف داده شود. اين امر بر اساس پيشرفت‌هاي مربوط به ويروس کرونا تعيين مي‌شود و اگر شرايط بهبود يابد، برنامه مسابقات بدون تغيير مي‌ماند.»
ايران در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا سه نماينده دارد. پرسپوليس بايد با استقلال تاجيکستان بازي کند، تراکتور به مصاف النصر عربستان مي‌رود و استقلال هم با الهلال عربستان ديدار خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره