برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

متن عجیب ارسالی به واتس آپ استقلالی‌ها

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
متن عجیب ارسالی به واتس آپ استقلالی‌ها

خبر ورزشي/ استقلال نماينده پرقدرت کشورمان با اقتدار صدرنشين گروه خود در آسيا شد اما باز هم کادرفني اين تيم، آبي پوشان را ممنوع المصاحبه کرد!
هرچند اگر خبري خلاف ممنوع المصاحبه شدن از باشگاه استقلال به گوش برسد بايد تعجب کرد اما دستورالعمل واتس آپي مربيان استقلال به بازيکنان اين تيم پس از بازگشت به ايران هم در نوع خود جالب توجه بوده است؛
" دوستان لطفا روزهاي يکشنبه و دوشنبه استراحت مطلق داشته باشيد و از انجام هرگونه تمريني خودداري کنيد. با توجه به شرايط وخيم کُرونا و همچنين خستگي ناشي از سفر و مسابقات، بازيکنان خاطي جريمه خواهند شد. دوستان لطفا کسي با برنامه فوتبال برتر مصاحبه نکند!"
اينکه چرا با بازيکنان استقلال نبايد با برنامه " فوتبال برتر" مصاحبه کنند به ما ربطي ندارد چرا که مديران شبکه سوم سيما و تهيه کننده و مجري اين برنامه به اندازه کافي تريبون براي دفاع از خود در اختيار دارند.
آنچه اين مطلب را به درازا مي کشاند سوژه قديمي و تکراري " ممنوع المصاحبه شدن" بازيکنان استقلال است.
بذري که يکي از عوامل قديمي روابط عمومي باشگاه استقلال و مشاور همه کاره اين تيم در سال هاي گذشته کاشت و به مرور زمان تبديل به درخت تنومندي جلوي رسانه ها شد.

نکته قابل تأمل آن که با اين سياست و ممنوع المصاحبه کردن بازيکنان استقلال اين تيم نتوانسته است به هدف اصلي برسد که همانا قهرماني ليگ برتر است.
دور کردن بازيکنان استقلال از افکارعمومي و مردم با کشيدن ديوار ممنوعيت جلوي رسانه ها و اين تيم هيچ  کمکي به موفقيت هاي آبي ها نکرده است.
براي درک بيشتر موضوع بهتر است نگاهي به شرايط تيم رقيب بيندازيد. پرسپوليس قهرمان 4 دوره گذشته ليگ برتر و نايب قهرمان آسيا از دوران سرمربيگري برانکو تا يحيي گل محمدي و همين امروز هرگز دور خودش حصار نکشيده است.
کمتر پيش آمده مربيان و بازيکنان پرسپوليس از دسترس رسانه ها و افکارعمومي خارج شوند و معمولا جوابگوي خبرنگاران بوده و اجازه داده اند هواداران (مخاطبان اصلي رسانه ها) مصاحبه ها و نقطه نظرات آنان را بخوانند، ببينند و بشنوند.
اغلب بازيکنان پرسپوليس در سال هاي اخير با رسانه ها گفت و گو کرده و نگاه از بالا به پايين به خبرنگاران نداشته اند اما...
باري، استقلال تيم خوب و موفقي است که در حضور نمايندگان ثروتمند و پرقدرت قطر و عربستان (بخوانيد الدحيل و الاهلي) توانسته است صدرنشين شود و صعود کند.
حالا خبرنگاران، رسانه ها و مردم حق دارند از طريق گفت و گو و مصاحبه دلايل اين موفقيت، شرايط بازي در عربستان و صعود غرورانگيز آبي پوشان را بدانند.
اين تيم يا به عبارت بهتر باشگاه استقلال نياز به يک تغيير سياست و دگرديسي در نحوه ارتباط گرفتن با رسانه ها دارد. دوستان بدانند و آگاه باشند با "ممنوع المصاحبه" کردن تيمي جام نمي گيرد که اگر غير از اين بود بارها رئال مادريد، بارسلونا، يوونتوس، بايرن مونيخ، منچسترسيتي، ليورپول و ... بازيکنان خود را از تعامل با رسانه ها منع مي کردند. هرچند صلاح کار خويش خسروان دانند!


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره