برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

صعود مقتدرانه چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با حذف کهکشانی‌ها

منبع
تسنيم
بروزرسانی
صعود مقتدرانه چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با حذف کهکشانی‌ها

تسنيم/ تيم فوتبال چلسي با کسب پيروزي خانگي برابر پرافتخارترين تيم ليگ قهرمانان اروپا به‌عنوان دومين تيم راهي فينال اين رقابت‌ها شد.
در دومين شب از دور برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تيم‌هاي چلسي و رئال مادريد در ورزشگاه استمفوربريج به مصاف هم رفتند که اين بازي با پيروزي 2 بر صفر تيم ميزبان خاتمه يافت.
چلسي که در اين بازي همچون بازي رفت از هر لحاظ نسبت به حريف مادريد عملکردي بهتر و موقعيت‌هاي گلزني به مراتب بيشتري داشت، در دقيقه 28 توسط تيمو ورنر گل نخست را به ثمر رساند. ستاره آلماني اين گل را در ريباند ضربه چيپ هموطنش کار هاورتس که روي تيرک افقي دروازه رئالي‌ها فرود آمد، به ثمر رساند.
شاگردان توماسل توخل در ادامه بازي چندين و چند موقعيت گلزني ديگر هم داشتند که يکي پس از ديگري آنها را به هدر دادند، اما در نهايت ميسون ماونت با گلي که در دقيقه 85 به ثمر رساند خيال تيم ميزبان را از بابت پيروزي در اين بازي آسوده کرد.
با اين نتيجه چلسي پس از 9 سال دوباره به فينال ليگ قهرمانان اروپا رسيد، جايي که بايد مقابل تيم منچسترسيتي، فينال تمام انگليسي اين رقابت‌ها را روز هشتم خرداد در شهر استانبول ترکيه برگزار کند.
اين اولين فينال تمام انگليسي ليگ قهرمانان اروپا سال 2008 بود و همين تيم چلسي يکي از فيناليست‌ها بود که البته در آن بازي مغلوب منچستريونايتد شد. آبي‌هاي لندن اما چهار سال بعد از آن فينال، با شکست بايرن مونيخ موفق به کسب تنها قهرماني‌شان در ليگ قهرمانان شدند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره