برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دردسر جدید برای فوتبال ایران/ حکم سنگین دستیاران ویلموتس روی میز فدراسیون

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دردسر جدید برای فوتبال ایران/ حکم سنگین دستیاران ویلموتس روی میز فدراسیون

ورزش 3/ فدراسيون فوتبال ايران به دليل عدم پرداخت مطالبات مربيان سابق تيم ملي محکوم شد.

در شرايطي که طي ۴۸ ساعت اخير انتقال مالکيت و صدور سند تک‌برگ ساختمان فدراسيون فوتبال به‌نام شرکت سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي به بحث اول ورزش ايران تبديل شده، حالا خبر رسيده فدراسيون در يک پرونده ديگر محکوم شده است.
فدراسيون فوتبال که مبلغ ۲ ميليون يورو را براي پرداخت مطالبات مارک ويلموتس، سرمربي سابق تيم ملي از شستا قرض گرفته بود، بخاطر عدم پرداخت اين مبلغ به شرکت سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي ساختمان خود را از دست داد، اما حالا يک با يک محکوميت سنگين ديگر روبه‌رو شده است.

دستياران ويلموتس در تيم ملي که متشکل از مربيان اسپانيايي و بلژيکي بودند، حکم محکوميت ۷۰۰ هزار يورويي را عليه فدراسيون فوتبال ايران گرفته‌اند که رقمي بسيار بالاتر از مبلغ بدهي به شستا است و همين اتفاق فدراسيون‌نشينان را با چالش جدي مواجه مي‌کند.
ديروز چهارشنبه(۱۵ ارديبهشت) مبلغ خريد يورو در صرافي بانکي ۲۵ هزار و ۸۵۵ تومان بود که اگر مبلغ ۷۰۰ هزار يورو محکوميت فدراسيون فوتبال را به تومان تبديل کنيم، رقمي حدود ۱۸ ميليارد و ۱۰۰ ميليون تومان مي‌شود که در صورت عدم پرداخت، با ديرکرد و جرايم سنگين‌تر نيز مواجه مي‌شود.
فدراسيون فوتبال طي هفته‌هاي اخير که اين حکم به دستش رسيده، واکنشي به محکوميت جديدش با شکايت دستياران مارک ويلموتس نشان نداده، اما با توجه به اينکه حکم اوليه توسط فيفا عليه فدراسيون صادر شده، مسؤولان فوتبال ايران فرصت درخواست رسيدگي مجدد به پرونده را در CAS دارند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد