برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تغییر در لیست تیم ملی؛ واکسن نزده‌ها امیدوار باشند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تغییر در لیست تیم ملی؛ واکسن نزده‌ها امیدوار باشند

ورزش 3/ ممکن است اسکوچيچ در تدوين ليست نهايي تيم ملي بازيکني را به اردوي تيم ملي فرا بخواند که واکسن نزده باشد.
 به تازگي اسکوچيچ ليست 33 نفره اي را از بازيکنان مد نظرش به فدراسيون فوتبال ارايه داده است و از فدراسيون فوتبال خواسته مقدمات تزريق واکسن را به آنها فراهم کرد که دوز اول واکسن به اين بازيکنان تزريق شده است. اين ليست اين ذهنيت را پيش آورد که قطعا ليست نهايي تيم ملي هم از بين اين بازيکنان خواهد بود اما يکي از مديران فدراسيون فوتبال در اين باره به خبرنگار ما گفت: اسکوچيچ در دو هفته ي باقي مانده به اردو هم بازي هاي ليگ برتر را رصد خواهد کرد و اگر بازيکني نظر او را جلب کند محدوديتي براي حضور در اردوي تيم ملي را ندارد به اين بهانه که واکسن نزده است. بازيکن جديدي که به اردوي تيم ملي دعوت مي شود مي تواند دوز اول واکسن را دريافت کند و بعد هم براي دريافت دوز دوم واکسن برنامه ريزي کند. 
نکته ي مهم ديگر اينکه از بين بازيکناني که دوز اول واکسن را دريافت کرده اند و به زودي دوز دوم واکسن را هم دريافت خواهند کرد ممکن است بازيکن يا بازيکناني به اردوي تيم ملي دعوت نشوند به اين خاطر که تيم ملي در نهايت با 23 بازيکن وارد منامه مي شود در حالي که 33 بازيکن براي دريافت واکسن کرونا ليست شده اند. به واقع احتمال هر تغيير ي در ليست تيم ملي تا پيش از آغاز اردوي تيم ملي وجود دارد. 
تيم ملي از 4 خرداد اردوي خود را آغاز مي کند و روز 10 خرداد هم راهي بحرين محل برگزاري بازي هاي مقدماتي جام جهاني 2022 خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد