تابوشکنی وسط جنگ اسپانسری دربی در تلویزیون و روی سکوها!
خبرآنلاين/ در دربي 95 پرسپوليسيها تبليغ اسپانسر خود را روي سکوها بردند تا از آن بهره مالي ببرند.
چند روزي از دربي پايتخت گذشته اما همچنان ترکشهايش به جا مانده. همين دوشنبه شب بود که افشين پيرواني، محمدحسين ميثاقي، فرزاد مجيدي، مددي و سميعي مديران استقلال و پرسپوليس به جان هم افتادند و به خاطر اتفاقات فني و غير فني به جان هم افتادند. بحث کشيد به توئيت وزير و پاسخ مجيدي و در آن لا به لا افشاگري هايي اتفاق افتاد درباره اسپانسر ها.
فرزاد مجيدي پرسپوليسي ها را براي دريافتي ۳۰ ميليارد توماني شان از همراه اول متهم کرد و دليلش را پرسپوليسي بودن وزير ارتباطات دانست. اشاره او به دريافت اين رقم از اين اپراتور در آستانه فينال ليگ قهرمانان آسيا بود که مي خواستند از طريق راه اندازي باشگاه هواداري مجازي بازگردانده شود اما آن طرح به کلي پا نگرفت. پولي که احتمالا خرج پرونده هاي ناشي از هزينه هاي جاري و پرداخت هزينه هاي تحميلي از سوء مديريت ها در قرارداد برانکو و کالدرون و بقيه شده يا مي شود.
در سوي ديگر افشين پيرواني هم که همسو با مجيد صدري رئيس هيات مديره، تمام قد در دفاع از آذري جهرمي به ميدان آمدند تا حرف هاي زشت فرهاد مجيدي در کنفرانس مطبوعاتي و تکرار آنها از سوي فرزاد مجيدي در فوتبال برتر را تقبيح کنند، به طعنه به مهمترين قرارداد تبليغاتي يک دهه گذشته استقلال انداخت و از او خواست نگاهي به تبليغ اصلي روي پيراهن تيمش بياندازد.
قراردادي که استقلال با هاي وب بسته و رقم به قدري است که اگر استقلال مدام درگير پرونده هايي چون استراماچوني، پادواني و ديگر تنبيهاتي که حاصل سوء مديريت ها هستند، مي تواند تمام هزينه هاي سالانه اين تيم را تامين کند. او از نقش وزير در اين حمايت بزرگ از استقلال سخن گفت.
در لا به لاي اين دعواها اما استقلالي ها اعتراضي هم داشتند به تبليغ فروش کارت هواداري هواداران پرسپوليس روي سکوهاي دربي. تبليغ بزرگي از بانک گردشگري که نيمي از آن تا روي جايگاه استقلالي ها آمده بود. جايگاهي که اين بار در اختيار تيم ها قرار گرفته بود و درآمدش براي آنها بود. جايي که براي اولين بار در فوتبال ايران تيم ميزبان از حق ميزباني اش استفاده کرد و قانون ۹۰ به ده در يک دربي انجام گرفت. اين بار البته روي سکوهاي خالي و با کسب درآمد براي تيم ميزبان. اين شايد نخستين برد بزرگ يکي از اين تيم ها براي دربي بود. طرحي که در دربي هاي بعدي تابوي آن شکسته و فرصتي در اختيار تيم رقيب است براي جنگيدن براي سهم ۹۰ درصدي خود . حالا در قالب يک طرح فروش کارت هواداري که نماد حمايت از تيم است يا نشاندن خود تماشاگران روي آن سکوها در پايان پاندمي کرونا!