نماد آخرین خبر

جز انتصاب‌های مشکوک و میهمانی‌های آنچنانی چیزی از فدراسیون عزیزی خادم ندیدیم

منبع
ايلنا
بروزرسانی
جز انتصاب‌های مشکوک و میهمانی‌های آنچنانی چیزی از فدراسیون عزیزی خادم ندیدیم

ايلنا/ مدني در راديو گفت‌وگو اظهار کرد: در اين دو ماه فعاليت تيم جديد فدراسيون فوتبال جز بيان حرف‌هاي خوب، شاهد انتصابهاي مسئله دار و مشکوک و برگزاري ميهماني‌هاي مورد دار بوديم.
محمدسعيد مدني با حضور در برنامه « ورزش بدون ويرايش »، عملکرد و برنامه‌هاي فدراسيون فوتبال در دوره جديد را مورد تحليل قرار داد و عنوان کرد: فوتبال ايران به شدت آسيب ديده است، به حق خود نمي‌رسد و به اهالي اين ورزش توهين مي‌شود.
از اين رو انتظار مي‌رود حال که تيم جديد با شعارها و برنامه‌هاي جديد روي کار آمده است با لابي گري و فساد در فوتبال مقابله کند و کمبودهاي اين حوزه به خصوص مسئله مديريت را تقويت کند.
* چيزي جز انتصابهاي مشکوک نديديم
وي در پاسخ به پرسش مجري راديو گفت‌وگو مبني بر اين که عملکرد تيم جديد فدراسيون در دور جديد را چگونه ارزيابي مي‌کنيد، بيان کرد: آنچه که در اين دو ماه جز بيان حرف‌هاي خوب ديديم و شنيديم، انتصابهاي مسئله دار و مشکوک بود. همچنين يک ميهماني افطاري برگزار شد که آنقدر مشکل و چالش داشت که فدراسيون، برگزاري آن را به گردن باشگاه‌ها و باشگاه‌ها به گردن يکديگر يا فدراسيون مي‌اندازند.
مدير مسئول کيهان ورزشي با انتقاد از لغو قانون به کارگيري مربيان خارجي از سوي فدراسيون، عنوان کرد: اين اقدام يک تشويق و کمک به دلالان فوتبال است.

* عملکرد رئيس فدراسيون توهين به تماشاچي و هوادار است!
مدني، گماردن افراد غيرمتخصص در پست‌هاي مهم فدراسيون را توهين بزرگ به تماشاگران فوتبال دانست و اظهار کرد: متاسفانه يکي از موضوعات ناراحت کننده در فوتبال ايران ناديده گرفتن تماشاچي و طرفدار است. استفاده از افراد با دانش و تجربه در فوتبال که ارتقا دهنده اين ورزش پراستعداد در ايران است، مي‌تواند يک گام براي احترام به هواداران باشد که مديران از آن بي بهره‌اند.
* جام جهاني سرپوش مديران براي ناکارآمدي‌ها
وي در بخش ديگري از مصاحبه با راديو گفت‌وگو، فوتبال ايران را فساد زده خواند و بيان کرد: بايد بپذيريم در فوتبال ايران نامحرم نفوذ کرده است و براي بهبود شرايط بايد مکانيزم دفع و جذب را فعال کنيم.
به عقيده اين روزنامه نگار ورزشي، جام جهاني يک سرپوش براي تمام ناکارآمدي‌ها و حاشيه روي‌هاي مديران فوتبالي کشور است يعني فوتبال پايه، باشگاه‌ها و... اهميتي براي فدراسيون ندارد و موضوع مهم و اصلي صعود به جام جهاني است.
مدني در بخش پاياني سخنان خود گفت: مشکلات و چالش‌هايي که توسط کارشناسان و دلسوزان ورزش کشور مطرح مي‌شود در فوتبال وجود دارد و مديران نبايد منکر آن باشند. توصيه من به مديران جديد اين است که چالش‌ها و عرصه‌اي که براي خدمت به آن وارد شده‌اند را بشناسند.
وي تاکيد کرد: دو جريان در فوتبال کشور وجود دارد که اولي به دنبال سربلندي اين ورزش در جهان است و گروه ديگر که متاسفانه غالب هستند بدون هيچ تخصص و دلسوزي تنها به آن آويزان شده‌اند و به دنبال منافع خود هستند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره