نماد آخرین خبر

پیشنهاد تیم پرتغالی به بوفون

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پیشنهاد تیم پرتغالی به بوفون

آخرين خبر/ بوفون در آخرين گفت و گوي خود اعلام کرده بود ممکن است در صورت داشتن انگيزه و دريافت يک پيشنهاد خوب به فوتبال  ادامه دهد. حالا هم باشگاه بلنسس پرتغال در يک توييت اعلام کرده: سلام بوفون. ما يک پيشنهاد ردنشدني براي تو داريم. چطور است که به ليسبون بيايي و در تيمي که ۴ بار قهرمان شده و براي بازگشت به جايگاهش تلاش مي‌کند بازي کني؟
به گزارش فوتبالي، اين توييت به يک نامه در وب سايت باشگاه ارجاع داده شده. در اين نامه نوشته شده: جيجي عزيز. شنيده‌ايم که به دنبال يک چالش جديد هستي و به پيشنهادهاي ديوانه‌وار و تحريک کننده گوش مي‌کني. بنابراين تصميم گرفتيم تو ر با يک پيشنهاد که نمي‌تواني مقابل آن مقاومت کني مواجه کنيم. چطور است که به ليسبون بيايي و به ما کمک کني تا به جايگاه‌مان در ليگ پرتغال برگرديم؟ مطمئن هستيم که فراموش نکرده‌اي. مثل منظره ديدني مجموعه ورزشي‌مان در اطراف تاگوس ريور. چون تو مربي ورزشي هستي از پيش ما را مي‌شناسي.
بلنسسي‌ها خودشان را پارماي پرتغال مي‌دادند. آن‌ها سال ۲۰۱۸ ورشکست شده اند و دوباره از دسته هفتم کار خود را آغاز کرده‌اند. حالا آن‌ها در ليگ دسته پنجم حضور دارند.
در ادامه نامه نوشته: پولي نيست که به تو پيشنهاد دهيم اما امکان مواجه شدن تو با چالش مي تواند يک فرصت مناسب باشد. تو همين حالا در تاريخ فوتبال جا گرفتي اما اينجا مي‌تواني به المپوس (جايگاه خدايان يونان) صعود کني. در بهترين منظره شهر ليسبون کار خواهي کرد و در بهترين ورزشگاه دنيا حضور خواهي داشت. در اين زمينه با ما هم‌نظر خواهي شد. ما براي بازيکنان خانه داريم اما انقد همه فروتن هستند که مي‌توانند تخت خواب‌شان را به تو بدهند. مطمئنان تو مي‌تواني يک خانه با منظره تاگوس ريور داشته باشي.
گفتني است از ديگر ويژگي‌هاي پيشنهاد به بوفون مي‌توان به ويزاي ساليانه خانوادگي با امکان مشاهده موزه‌ها و آثار هنري در شهر و بسته ۶‌تايي Pastel de Nata (نوعي تارت) در هر هفته اشاره کرد!


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر