نماد آخرین خبر

عدم تمایل استقلال به جذب دژاگه و قوچان‌نژاد؟!

منبع
ميزان
بروزرسانی
عدم تمایل استقلال به جذب دژاگه و قوچان‌نژاد؟!

ميزان/ احتمال دارد ۲ ستاره سابق تيم ملي در فصل بعد ليگ‌برتر راهي تهران شوند، اما آن تيم استقلال نيست.
در روز‌هاي اخير گمانه‌زني‌هاي زيادي درباره خروج سه بازيکن کليدي تراکتور به واسطه اختلاف با رسول خطيبي مطرح شده است. در اين ميان باشگاه تراکتور در روز ۲۱ ارديبهشت سال جاري، به طور رسمي به آخرين وضعيت اشکان دژاگه و مسعود شجاعي واکنش داد. در همين راستا حسن آذرنيا مدير تراکتور اظهار داشت: اين دو بازيکن تا پايان فصل با باشگاه قراردارند و با اين بازيکنان مذاکره خواهد کرد.
در همين حال گمانه‌زني‌ها از علاقه استقلال به اشکان دژاگه حکايت دارد؛ از طرف ديگر رضا قوچان‌نژاد نيز بعد از پايان قراردادش با زووله هلند به حضور در ليگ‌برتر ايران نزديک شده است و بعيد نيست که دژاگه و قوچان‌نژاد، دوباره در تيمي تهراني همبازي شوند. مسعود شجاعي هم احتمالاً با پايان فصل بيستم ليگ برتر براي طي کردن دوره‌هاي مربيگري از کشور خارج مي‌شود.
در همين راستا يک منبع آگاه در باشگاه استقلال، اظهار داشت: فرهاد مجيدي تمام تمرکز خود را روي نتايج اين فصل استقلال قرار داده و تا اينجاي کار با هيچ بازيکني صحبت نکرده است. ضمن اينکه هرگونه مذاکره پيش از موعد با بازيکنان تحت قرارداد باشگاه‌هاي ديگر علاوه بر غيرقانوني بودن مي‌تواند فشار‌ها را روي شاگردان مجيدي افزايش دهد؛ اما به صورت قاطع مي‌توانم بگويم دژاگه و قوچان‌نژاد به خاطر سن و دستمزد بالا (احتمالاً ارزي) مورد توجه مجيدي نيستند.
گفتني است قرارداد ۱۰ بازيکن استقلال روبه پايان است و  در خط حمله امين قاسمي‌نژاد يکي از محتمل‌ترين گزينه‌هاي مورد توجه آبي‌پوشان است. باشگاه استقلال پيش از حضور در ليگ قهرمانان آسيا  مذاکرات اوليه براي تمديد قرارداد با بعضي بازيکنان را شروع کرده بود؛ اما تعيين تکليف ماجرا به هفته‌هاي اخير بستگي دارد. به ويژه که عملکرد بعضي از بازيکنان با اُفت فاحشي روبه‌رو بوده است.
پيش از اين مجيدي در نشست خبري پيش از دربي در خصوص جذب بازيکنان براي فصل بيست‌ويکم ليگ برتر، اظهار داشت: ما در يک پست ۵ بازيکن خيلي خوب داريم، اما در يک پست ديگر که بازيکن ما مصدوم مي‌شود جايگزين نداريم. همين مساله باعث مي‌شود ترکيب اصلي و با ثباتي نداشته باشيم. منظور من اين است در تيم بزرگي مثل استقلال، تيم بايد با تفکرات کادرفني بسته شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره