نماد آخرین خبر

کربکندی: چرا به شکایت ذوب‌آهن از بازیکن استقلال رسیدگی نمی‌شود؟

منبع
فارس
بروزرسانی
کربکندی: چرا به شکایت ذوب‌آهن از بازیکن استقلال رسیدگی نمی‌شود؟

فارس/ سخنگوي باشگاه ذوب آهن در واکنش به اظهارات فراز کمالوند گفت: حق خودمان را نمي‌توانيم بگيريم، حالا چطور در يک جاي ديگر نقش داريم؟بعضي از افراد اگر بعضي حرف ها را نزنند بهتر است!
رسول کربکندي در خصوص شرايط ذوب‌‌‌آهن پس از شکست درجام حذفي اظهار داشت: با توجه به اينکه وضعيت خوبي از نظر بازيکن نداريم اگر قرار بود با اين برنامه که هر 4 روز بازي مي‌کنيم در دو جام هم حضور داشته باشيم کار تيم خيلي سخت‌تر مي‌شد. مقابل استقلال شکست خورديم اما بچه‌ها تمام تلاش‌شان را کردند.
وي افزود: تيم براي بازي فردا مقابل پرسپوليس آماده مي شود. با توجه به شرايطي که در جدول داريم ليگ براي ما اولويت و اهميت دارد. سعي مي‌کنيم با آرامش کار کنيم و از بازي‌هاي باقيمانده امتياز بگيريم. تنها مشکل ما اين وقفه‌ها و تعطيلي‌هاي مسابقات است که ليگ را فرسايشي کرده و نمي‌دانيم چه بايد کرد. همه خسته شده‌اند. حدود يک ماه بازي نداشتيم و بعد از بازي فردا يک ماه ديگر هم مسابقات تعطيل مي‌شوند. حفظ آمادگي تيم در اين شرايط کار خيلي سختي است و از طرفي هزينه‌هاي اين نگهداري در واقع خسارت است. اميدواريم کرونا هر چه زودتر ريشه‌کن شود تا بهانه‌ها گرفته شوند. در واقع اين بيماري فعلا جلوي همه بي‌برنامگي‌ها را مي‌گيرد!
سخنگوي باشگاه ذوب‌آهن در مورد بازي فردا مقابل پرسپوليس، گفت:  جداي از اين که هر 4 روز يکبار بازي مي‌کنيم چند هفته‌اي است که بيرون از خانه به ميدان مي‌رويم. سرمربي ما از روزي که آمده فقط دو بازي ليگ و يک بازي حذفي در خانه داشته، شرايط خيلي سختي داريم و بازي پرسپوليس برايمان خيلي اهميت دارد. کادر فني ما آناليز خيلي خوبي از پرسپوليس دارد و بازيکنان‌مان بايد فردا عملکرد خوبي داشته باشند. اين طور نيست که نتوانيم از پرسپوليس امتياز بگيريم. آن‌ها تيم خوب و نفرات با کيفيتي دارند. بايد تلاش کنيم که در اين بازي حداکثر امتياز را بگيريم. بعد از آن با رقيبانمان در جدول در خانه داريم. ولي به هر حال فردا کارمان سخت است. اميدواريم مانند بازي مقابل استقلال بازيکنان با تلاش بيشتر و پياده کردن تفکرات سرمربي بتوانند امتياز لازم را بگيرند.
وي تصريح کرد: اگر تيم ما از نظر نتيجه جلو باشد منطقي‌تر بازي و دفاع مي‌کند. مانند بازي با استقلال که زود گل زديم و بازي را خيلي منطقي کنترل کرديم و يک گل ديگر هم زديم. براي نتيجه گرفتن بايد تيم اول دروازه خودش را بسته نگه دارد. پرسپوليس خط حمله خوب و شادابي دارد. آن‌ها مهاجماني سرزن و روي زمين هم بازيکنان اثرگذاري مانند ترابي دارند. کادر فني ما براي اين بازي برنامه‌هاي لازم را در نظر گرفته، امتياز گرفتن دور از دسترس نيست اما کار سختي داريم.
عضو هيأت مديره باشگاه ذوب‌آهن در مورد سرانجام پرونده مهدي مهدي‌پور، گفت: نمي‌دانم چرا برخي پرونده‌ها سريعا رسيدگي مي‌شوند و برخي ديگر شامل مرور زمان، اينکه پاسخي نمي‌دهند مسأله‌اي بزرگ و شک برانگيز است. اگر تيم ديگري هم بود همين قدر طول مي‌کشيد؟ فدراسيون وقتي مي‌تواند پويا و قوي باشد که به همه تيم‌ها، بازيکنان و مربيان نگاه يکساني داشته باشد. در غير اينصورت نمي‌توانيم اعتمادي که بايد را بين  جامعه فوتبال و فدراسيون بسازيم. بايد نگاهي يکسان داشته باشند و تصميمات را سريع‌تر بگيرند.

وي افزود: چطور براي دربي و همچنين بازي سپاهان و پرسپوليس سريع جلسه گذاشتند و حکم دادند؟ بايد همه را از بلاتکليفي در بياورند. اگر شکايت ذوب‌آهن منطقي نيست بگويند و اگر هست چرا مي‌گذارند بازي‌ها تمام شود؟ فرض کنيد بگويند مهدي‌پور محروم است، وقتي ليگ تمام شده اين محروميت به چه دردي مي‌خورد؟ به نظرم در اين مسائل مقداري ملاحظات وجود دارد. اين وضعيت اگر درست نشود فوتبال ما از اين شکل خارج نمي‌شود. همه اين مسائل اين‌ها بي‌نظمي و اعتراض شده است.
کربکندي با اشاره به افزايش حواشي و جنجال ها در فوتبال ايران گفت: الان تماشاگر نداريم ولي جار و جنجال‌ها بيشتر شده، به خصوص که صداي نيمکت‌ها به صورت واضح در ميکروفن‌ها شنيده مي‌شود! همه حرف‌هاي هم را مي‌شنوند و باعث بيشتر شدن اعتراضات مي‌شود. در فوتبال ما هنوز هيچکس به اين احساس نرسيده که رئيس فدراسيون عوض شده و يک ديدگاه قوي‌تر و جدي‌تر آمده، به نظر مي‌رسد هنوز در روي همان پاشنه مي‌چرخد. مسيري که داريم رو به جلو نيست و هنوز هيچ بويي از اينکه تغييرات، مردم و فوتبالي‌ها را خوشحال کند به مشام نمي‌رسد.
سخنگوي ذوب‌آهن با اشاره به حساسيت‌هاي داوري در مسابقات هفته‌هاي اخير ليگ برتر عنوان کرد:‌ اميدوارم در اين هفته‌ها به خاطر حساسيت بالاي مسابقات و جدول، کميته داوران تلاش کند که داوران در شکست يا پيروزي تيم‌ها نقشي نداشته باشند. در بازي فولاد، اين تيم گلي زد که آفسايد نبود اما آن را آفسايد گرفتند. اين به ضرر بقيه است. برخي اشتباهات داوري سهوي است اما برخي اشتباهات هم شک‌برانگيز هستند. با ذهنيت‌هايي که به وجود آمده اميدوارم قشر داوري زير فشار نرود چون آن‌ها مي‌توانند فوق‌العاده اثرگذار و تعيين‌کننده باشند.
وي در مورد اظهارات فراز کمالوند در جريان ديدار سايپا و پيکان و اتهام به ذوب‌آهن در خصوص تعيين نتايج گفت: باشگاه ما در اين مورد بيانيه‌اي داد. فکر نمي‌کنم در ليگ ما هيچ تيمي مظلوم‌تر از ذوب‌آهن باشد. بيشترين قضاوت‌هاي بد عليه ما انجام شد. جايگاهي که الان در آن گير کرده‌ايم به خاطر ظلم داوران در چند هفته اول عليه ما بود. ما يکي از مظلوم‌ترين و بي‌سر و صداترين تيم‌هاي ليگ برتر هستيم. وقتي کسي چنين حرفي مي‌زند پذيرش آن براي ما سخت است. چون حق خودمان را نمي‌توانيم بگيريم، حالا چطور در يک جاي ديگر نقش داريم؟!
کربکندي تصريح کرد: کمالوند در عصبانيت حرف غيرحرفه‌اي‌ زد. ضمن اينکه بعضي از افراد اگر بعضي حرف‌ها را نزنند بهتر است! متاسفانه اراده‌‌اي براي برخورد با اين مسائل و حواشي نيست و هر کس هر طور مي‌خواهد هر کاري را انجام مي‌دهد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره