نماد آخرین خبر

 ادای احترام منچستر سیتی به مهاجم آینده بارسلونا

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
 ادای احترام منچستر سیتی به مهاجم آینده بارسلونا

آخرين خبر/ سرجيو آگوئرو يکي از تاثيرگذارترين و مهمترين بازيکنان تاريخ منچسترسيتي آخرين روزهايش را در اين باشگاه سپري مي کند و به همين خاطر باشگاه انگليسي تصميم گرفته است که به او اداي احترام کند. آگوئرو البته هنوز منتظر است تا فصل را با بزرگترين جام ممکن يعني ليگ قهرمانان اروپا به پايان برساند.
به گزارش فوتبالي، باشگاه منچسترسيتي تصميم گرفت که تصويري از آگوئرو با همه جامهايي که در تيم انگليسي در يک دهه اخير برده است، منتشر کند. آگوئرو با 258 گل در 388 بازي بهترين گلزن تاريخ منچسترسيتي است که با بارسلونا به توافق رسيده است و فصل آينده به لاليگا برمي گردد تا در نيوکمپ بازي کند.
در تصويري که باشگاه منچسترسيتي با توضيح "ممنون، سرجيو آگوئرو" منتشر کرده، ستاره آرژانتيني در مقابل آرم باشگاه منچسترسيتي و پانزده جامي که در اين باشگاه انگليسي گرفته، عکس گرفته است.
آگوئرو در سال 2011 و در سن 23 سالگي به باشگاه منچسترسيتي ملحق شد که در اين يک دهه نقش مهمي در موفقيت ها و پيشرفت تيم انگليسي ايفا کرد. حالا آگوئرو و سيتي منتظر فينال حساس هفته آينده در پرتغال هستند که بايد به مصاف چلسي بروند و مي توانند براي اولين بار در تاريخشان قهرمان اروپا شوند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره