نماد آخرین خبر

تمرکز رسانه‌ها بر محرومیت احتمالی آل‌کثیر

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
تمرکز رسانه‌ها بر محرومیت احتمالی آل‌کثیر

خبر ورزشي/ به گفته رسانه‌ها، کميته انضباطي منتظر کوچکترين تحرک از عيسي آل‌کثير در هفته‌هاي آينده ليگ برتر است تا او را با محروميت مواجه کند. اين مطلب در صدر پربازديدترين اخبار ورزشي شهر خبر قرار گرفت.
باشگاه استقلال روي محروميت عيسي آل کثير حساب خاصي باز کرده بود و به همين دليل به صورت رسمي شکايت خود را به فدراسيون فوتبال ارائه داد. استقلالي‌ها اعتقاد داشتند خوشحالي آل‌کثير به نوعي بي‌حرمتي به نيمکت‌نشين‌هاي استقلال بوده و او بايد با جرايم مالي و محروميت مواجه شود.
دومين خبر ورزشي پربازديد به صحبت‌هاي آتيلا حجازي بازيکن و مربي پيشين تيم فوتبال استقلال مربوط مي‌شود. وي درباره بحث واگذاري سهام دو باشگاه پرطرفدار ايران گفت: من حاضرم با مسئولان و متوليان استقلال صحبت کنم و باشگاه استقلال را بخرم. اصلاً هم مبلغش مهم نيست و با هر مبلغي که اعلام کنند، حاضرم سهام باشگاه استقلال را بخرم. اگر واقعاً فروشنده هستند من اولين نفري هستم که حاضرم سهام اين باشگاه را بخرم. پولم هم حاضر است و آماده مذاکره‌ام. اگر هم بخواهند به صورت کامل توضيح مي‌دهم که اين پول از کجا آمده است.
از هفته سي و چهارم رقابت‌هاي ليگ فوتبال پرتغال، پورتو ميزبان بلننسس بود و با نتيجه ۴ بر صفر به پيروزي رسيد. در اين بازي مهدي طارمي بازيکن ايراني از ابتدا در ترکيب تيم خود حضور داشت و باز هم درخشيد. او گل اول بازي را به ثمر رساند و در ادامه بر روي گل سوم با فرصت‌طلبي پاس گل داد. اين خبر نيز با بازديد زيادي روبرو شد. طارمي در اين بازي گل شماره ۱۶ خود را به ثمر رساند و پاس گل يازدهم خود را در اين فصل براي پورتو ساخت.
ديگر خبر پربازديد به مدافع سابق پرسپوليس اختصاص داشت. روزنامه الوطن در مطلبي به بازار نقل و انتقالات باشگاه السيليه قطر و وضعيت بازيکنان خارجي اين تيم پرداخت. الوطن در مطلب خود نوشته است که مديريت باشگاه در جلسات برگزار شده با سامي الطرابلسي، در مورد آينده بازيکنان خود تصميم‌گيري کرده است.طبق گفته‌هاي الوطن، مهند علي مهاجم عراقي السيليه، تنها بازيکن خارجي خواهد بود که در اين تيم مي‌ماند. اين روزنامه نوشته است که عملکرد رامين رضاييان، رضايت مديران و کادرفني السيليه را جلب نکرده و اين بازيکن از اين تيم جدا خواهد شد.
شهر خبر، يک سايت خبرخوان ايراني است و به دسته‌بندي و بازنشر اخبار مهم سايت‌هاي خبري ايران مي‌پردازد. بسياري از علاقه‌مندان به اخبار ورزشي ، به دليل سهولت دسترسي به اخبار اين حوزه از طريق سايت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر مي‌زنند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره