نماد آخرین خبر

گوچی و رونمایی از مدل موی جدیدش 

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گوچی و رونمایی از مدل موی جدیدش 

ورزش 3/ مهاجم سابق تيم ملي فوتبال ايران اين روزها در تلاش است تا بتواند آمادگي جسماني خود را حفظ کند و مقصد بعدي خود در دنياي فوتبال را انتخاب نمايد.
رضا قوچان‌نژاد مهاجم 33 ساله و سابق تيم ملي فوتبال ايران که در فصل گذشته در تيم زووله هلند بازي مي‌کرد و به عنوان يک بازيکن تعويضي به کار گرفته مي‌شد و البته عملکرد نسبتا خوبي را هم در فرصت ارائه شده از سوي کادرفني ارائه کرد، پس از اختلاف با سرمربي تيم فوتبال زووله تصميم به جدايي از اين تيم گرفت و در حال رصد پيشنهادات خود است تا مقصد بعدي‌اش را انتخاب کند.
با اين‌حال گوچي فوتبال ايران تصميم گرفته تا زمان انتخاب تيم بعدي خود، تمريناتش را به صورت اختصاصي دنبال کند؛ او با انتشار تصويري از تمرينات اختصاصي خود، از مدل موي جديدش هم رونمايي کرد. او با انگيزه خاصي تمرينات اختصاصي‌اش را دنبال مي‌کند و درباره مقصد بعدي خود چندي پيش گفته بود که هنوز مشخص نشده اما مي‌خواهد به جايي برود که فرصت بازي پيدا کند.
نام رضا قوچان‌نژاد در آن دسته از بازيکناني است که به عنوان بمب احتمالي بازار نقل و انتقالات تابستاني ايران ياد مي‌شود و بعيد نيست او پس از سال‌ها تجربه فوتبال در خارج از ايران، به مانند تصميمي که مسعود شجاعي و اشکان دژاگه گرفتند، به ايران بازگردد و براي يک باشگاه ايراني به ميدان برود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره