نماد آخرین خبر

لوکاکو: کوبی برایانت برای من همه چیز بود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
لوکاکو: کوبی برایانت برای من همه چیز بود

تسنيم/ مهاجم بلژيکي تيم فوتبال اينتر مي‌گويد علاقه‌مند است تا پس از دوران بازيگري‌اش به مربيگري روي بياورد.
روملو لوکاکو که در سال 2019 در ازاي 74 ميليون يورو از منچستريونايتد به اينتر پيوست، در گفت‌‌وگو با شبکه تلويزيوني «Rtbf Sport» بلژيک در خصوص جدايي‌اش از جمع شياطين سرخ گفت: اوضاع ديگر در منچستريونايتد برايم خوش پيش نمي‌رفت و وقتي در چنين شرايطي پيشنهادي بهتر از تيمي ديگر دريافت مي‌کنيد، چرا آن را امتحان نکنيد؟ من اين شانس را داشتم تا تجربه‌اي متفاوت داشته باشم و اين در مورد من جواب داد.
وي افزود: مي‌دانم چطور همه کارهايي که کونته از من مي‌خواهد را انجام دهم. من مي‌دانم چطور حمله کنم، چطور دفاع کنم، چطور در محوطه جريمه بازي کنم، چطور به فضاها حرکت کنم و چه ذهنيتي داشته باشم. کونته ترسي از سخت کار کردن ندارد. اگر براي او بازي مي‌کنيد، بايد به اين موضوع آگاه باشيد که قرار است سخت کار کنيد.
مهاجم بلژيکي اينتر در بخش ديگري از صحبت‌هايش درباره علايقش در خارج از فوتبال اظهار داشت: من از تيم بسکتبال لس‌آنجلس ليکرز حمايت مي‌کنم. کوبي برايانت براي من همه چيز بود. سعي مي‌کنم از ذهنيت و عشقي که او به ورزش داشت، الگوبرداري کنم.
لوکاکوي 27 ساله در پايان درباره برنامه‌اش براي آينده حرفه‌اي‌اش اظهار داشت: مي‌خواهم وقتي کفش‌هايم را آويختم به مربيگري روي بياورم اما از سرمربيگري تيم‌هاي پايه اين کار را آغاز خواهم کرد و گام به گام جلو خواهم رفت.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره