نماد آخرین خبر

ذوب آهن و پرسپولیس؛ هر بازی با یک سرمربی!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ذوب آهن و پرسپولیس؛ هر بازی با یک سرمربی!

آخرين خبر/ ذوب آهن با احتساب بازي فردا شب مقابل پرسپوليس، درچهار ديدار آخرش برابر اين تيم از چهار سرمربي متفاوت استفاده کرده است.
به گزارش فوتبالي، عليرضا منصوريان، لوکا بوناچيچ و رحمان رضايي سه سرمربي ذوب آهن در سه تقابل قبلي با پرسپوليس بودند و فردا شب هم مجتبي حسيني مقابل تيمي قرار خواهد گرفت که سابقه نشستن روي نيمکتش را دارد.
در بازي رفت فصل گذشته، پرسپوليس با گابريل کالدرون موفق شد در ورزشگاه فولاد شهر بعد از 9 سال طلسم نبردن قرمزها مقابل ذوب آهن در اصفهان را بشکند و برابر ذوب تيم عليرضا منصوريان به پيروزي 3-0 دست پيدا کند.
در بازي برگشت ليگ نوزدهم و در هفته بيست و هشتم ذوبي ها جشن قهرماني را به کام پرسپوليس تلخ کردند. پرسپوليس که در نيم‌فصل دوم و با هدايت يحيي گل‌محمدي هيچ باختي در ليگ برتر نداشت، در شب جشن قهرماني‌اش با تک گل وحيد محمدزاده برابر تيم لوکا بوناچيچ تن به شکست داد.
رحمان رضايي دستيار بوناچيچ در ليگ نوزدهم، با شروع ليگ بيستم سکان هدايت ذوب آهن را در اختيار گرفت و در نيم فصل و در شرايطي که نتوانسته بود نتايج خوبي با اين تيم بگيرد، نهايتا از ذوب آهن کنار رفت. تيم او در نيم فصل اول و در شرايطي که تا دقيقه 90 از پرسپوليس عقب بود، با گل ميلاد جهاني توانست بازي باخته را با تساوي عوض کند.
حالا در بازي برگشت ليگ بيستم نوبت به مجتبي حسيني رسيده است که هدايت ذوب آهن در بازي با  پرسپوليس را به عهده داشته باشد. حسيني که سالها دستيار يحيي گل‌محمدي بوده، براي آنکه تيمش را بتواند در ليگ نگه دارد به امتيازات بازيهاي باقيمانده ذوب آهن در ليگ، نياز مبرمي دارد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره