نماد آخرین خبر

طوفان اینتر قبل از جشن قهرمانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طوفان اینتر قبل از جشن قهرمانی

ورزش 3/ اينتر با ارائه نمايشي درخشان در هفته پاياني با پنج گل اودينزه را مغلوب کرد.
اينتر که چهار هفته در پايان فصل موفق به فتح اسکودتو شده بود، در آخرين ديدار عملکردي فوق العاده از خود ارائه داده و با نتيجه 1-5 موفق به شکست دادن اودينزه شد.
اينتر بازي را بهتر آغاز کرد و در دقيقه هشت به گل اول دست يافت. اشلي يانگ بعد از يک و دو با لائوتارو مارتينز در مقابل اودينزه صاحب فرصت شده و با ضربه اي دقيق دروازه اين تيم را باز کرد.
دقايقي بعد و روي ارسال رودريگو دي پائول بود که اودينزه فرصت مناسبي براي زدن گل تساوي پيدا کرد، اما ضربه بولفاضي دقيق نبود و راهي به دروازه حريف نيافت.
در ادامه جريان بازي آرام دنبال شد و در حاليکه به نظر مي رسيد نيمه اول با برتري 0-1 اينتر رو به اتمام است اين تيم باز هم به گل رسيد. ضربه ايستگاهي کريستن اريکسن بعد از برخورد به بازيکن اودينزه تغيير جهت داد و وارد دروازه شد تا اينتر با برتري 0-2 راهي رختکن شود.
در همان دقايق ابتدايي نيمه دوم اشرف حکيمي در محوطه جريمه اودينزه متوقف شد تا اينتر صاحب يک ضربه پنالتي شود. لائوتارو مارتينز پشت توپ قرار گرفته و گل سوم اينتر را به ثمر رساند.

در دقيقه 64 و روي پاس ماتيس وسينو بود که ايوان پريشيچ در گوشه سمت چپ محوطه جريمه اودينزه صاحب موقعيت شده و با يک ضربه فني و دقيق به گوشه دروازه موفق به گلزني شد.
اما طوفان اينتر ادامه داشت و دقيقه 71 ارسال الکسيس سانچس بعد از برخورد به ديرک دروازه به صورت اتفاقي به روملو لوکاکو برخورد کرد و به راحتي وارد دروازه اودينزه شد.
اما در دقيقه 79 اين بار اودينزه صاحب يک ضربه پنالتي شد که روبرتو پريرا پشت توپ قرار گرفته و دروازه اينتر را باز کرد. در دقايق باقيمانده اتفاق خاصي رخ نداد و در نهايت اينتر با نتيجه 1-5 موفق به شکست اودينزه شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره