نماد آخرین خبر

پورموسوی:‌ می‌خواهیم مقابل استقلال پیروز شویم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پورموسوی:‌ می‌خواهیم مقابل استقلال پیروز شویم

ايسنا/ سرمربي صنعت نفت آبادان مي‌گويد تيمش مي‌خواهد مقابل استقلال پيروز باشد.
سيروس پورموسوي، سرمربي صنعت نفت آبادان در نشست خبري قبل بازي تيمش برابر استقلال در رقابت‌هاي ليگ برتر اظهار کرد: بازي سختي براي هر دو تيم است. استقلال مي‌خواهد جايگاه خود را در جدول بهتر کند. ما هم در هفته‌هاي گذشته نتوانستيم پيروز باشيم و مي‌خواهيم با کسب سه امتياز از بازي خارج شويم. مصدومان زيادي داريم اما از جوانان مي‌خواهيم استفاده کنيم تا بتوانند تاثير خود را بگذارند و جاي بازيکنان اصلي را پر کنند.
او ادامه داد: ما در اين بازي، حسين ساکي، رحيم زهيوي، حسن بيت سعيد، مهدي زبيدي را در اختيار نداريم و ۲ بازيکن ديگر هم حضورشان در اين بازي مشخص نيست.
پورموسوي در خصوص برگزاري ساعت بازي فردا (دوشنبه) گفت: ما نامه زديم که اين ساعت تغيير کند اما قبول نکردند. ما شاهد بوديم که فدراسيون فوتبال به تيم‌هاي شهرستاني توجه نمي‌کنند. ما معمولا ساعت ۷ تمرين مي‌کنيم و حتي در ماه رمضان هم ساعت برگزاري بازي‌ها، ساعت ۲۱:۳۰ نبوده است. ما از فدراسيون گله داريم و انتظار داشتيم حداقل در زماني که تمرين مي‌کنيم، بازي کنيم.
او در پايان گفت: شرايط روحي بازيکنان خوب است. ما هفته گذشته بعد از مدت‌ها گل زديم و وضعيت بهتري کسب کرديم. اميدوارم با کسب يک پيروزي خانگي به پيشواز تعطيلات برويم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره