نماد آخرین خبر

بزرگترین معضل تیم نکونام!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بزرگترین معضل تیم نکونام!

ايسنا/ سرمربي فولاد مي‌گويد مشکلي که تيمش دارد مصدوميت ۶ نفر از بازيکنان فولاد است که آن‌ها را فردا در اختيار ندارند.
جواد نکونام سرمربي تيم فولاد خوزستان در نشست خبري پيش از ديدار مقابل تراکتور در خصوص اين ديدار اظهار کرد: فردا بازي سختي به مانند تمامي مسابقات خواهيم داشت، با تيم خوب و پرمهره تراکتور بازي داريم. هر دو تيم شرايط خاصي در جدول دارند و تمام تمرکز ما اين است که فردا بازي خوبي به نمايش بگذاريم.
او ادامه داد: بازيکنان تيم آماده هستند و مشکلي که داريم مصدوميت ۶ نفر از بازيکنان تيم ماست که آن‌ها را فردا در اختيار نداريم. دو نفر از بازيکنان ما نسبت به هفته‌هاي قبل که مصدوم بودند، به بازي رسيده‌اند اما متاسفانه يک بازيکن ما روز گذشته مصدوم شد و او را براي درمان نزد تيم پزشکي خود فرستاده‌ايم.
سرمربي فولاد همچنين افزود: تيم ما شرايط خوبي دارد و هر نفري که فردا آماده باشد و به ميدان برود بايد بهترين عملکرد را داشته باشد. فردا بايد تمام تلاش خود را انجام بدهيم تا با استفاده از برنامه اي که داريم يک نمايش خوب ارائه بدهيم و به موفقيت برسيم. نکته‌اي که براي ما مهم است، اين است که تيم ما با توجه به اينکه ديدار فردا معوقه است با تمرکز بالا به ميدان برويم تا ان‌شاءالله به موفقيت برسيم.
نکونام در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر شانس فولاد براي کسب سهميه نيز گفت: فصل قبل و امسال هيچ قولي به هيچ کسي نداده‌ام اما تمام تلاش مان را مي‌کنيم تا بهترين عملکرد را در تمامي مسابقات داشته باشيم. اگر پنجره نقل و انتقالاتي‌ ما باز بود و مي‌توانستيم بازيکن در نيم‌فصل بگيريم قطعا شرايط اينگونه نبود و يک مقدار کار ما راحت‌تر مي‌شد اما واقعا کار سختي نسبت به تيم‌هاي ديگر ليگ برتر با توجه به تعداد بازيکن حاضر در تيم داريم. سعي کردم در جام حذفي به شش بازيکن خود استراحت بدهم، دو سه بازيکن خود را اصلا به شيراز نبرديم تا بتوانيم آمادگي بازيکنان را براي ليگ حفظ کنيم. خيلي سخت است درباره سهميه صحبت کنيم اما تمام تلاش خود را خواهيم کرد تا بهترين عملکرد را در ادامه مسابقات داشته باشيم.
او در پايان گفت: اکنون بزرگترين معضل ما وضعيت چمن ورزشگاه است، ما پس از يک ماه بدون جلسه تمريني در زمين اصلي براي ديدار با گل‌گهر به زمين رفتيم و شما هم ديديد که زمين ما زرد و سوخته بود. اکنون هم چمن وضعيت اصلا خوبي ندارد و فکر مي‌کنم که اين چمن در شأن مردم خوزستان و هواداران فولاد نيست و در کار فني ما خلل ايجاد مي‌کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره