نماد آخرین خبر

واکنش احساسی کلوپ به جدایی ستاره لیورپول

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش احساسی کلوپ به جدایی ستاره لیورپول

ورزش 3/ يورگن کلوپ، سرمربي ليورپول وداعي احساسي با جيني واينالدوم، ستاره هلندي تيم خود داشت.
امروز و در جريان برتري خانگي ليورپول برابر کريستال پالاس، واينالدوم براي آخرين بار لباس مرسي سايدي ها را به تن کرد. ليورپول امروز سهميه ليگ قهرمانان خود را مسجل ساخت و يورگن کلوپ، سرمربي آلماني ليورپول در پايان مسابقه در مورد اين ديدار و البته وداع يا واينالدوم صحبت کرد.

يورگن کلوپ گفت: "داشتن فرصت بازي کردن در مقابل 10 هزار نفر بسيار خوب بود. تجربه شيريني داشتيم و وقتي هواداران اينجا حضور داشته، از ما حمايت کرده و ما را تقويت مي کنند، ليورپول عملکرد بهتري از خود ارائه مي دهد. وقتي خارج از رختکن ما باشيد نمي توانيد بسياري از موارد را درک بکنيد. در سخت ترين لحظات مي توانيد بيشترين چيزها را ياد بگيريد.
ما بايد پيشرفت کنيم اما فوتبال مبتني بر اعتماد به نفس است و ما اين فصل چنين شانسي نداشتيم، اما بايد مشکلات را مرتفع کنيم. ما بايد مبارزه کنيم و اين کار را کرديم. اين بهترين درسي است که مي توانيد براي زندگي ياد بگيريد.
خداحافظي با جيني واينالدوم؟ يک بازيکن فوق العاده از همان اولين روز ملاقات. او انساني مهربان و بسيار باهوش بود. اين اتفاق براي من براي من احساسي است، زيرا يک دوست را از دست مي دهم و دلم براي واينالدوم تنگ خواهد شد، اما اين اتفاقات در فوتبال طبيعي است. مطمئن هستم واينالدوم راهي هر باشگاهي شود، در آنجا نيز شرايط خوبي براي خود مهيا خواهد کرد.

واينالدوم در 90٪ از ديدارهاي ما بازي مي کرد. او شماره 10 بود، در نيوکاسل در پست وينگر بازي مي کرد و سپس راهي ليورپول شد ميانه ميدان را کنترل مي کند. گلزني هاي مهم برابر بورو، کارديف و بارسلونا با عملکردي درخشان. کسي نمي تواند خاطرات ما را از ما بگيرد. اگر خداحافظي دشوار نباشد مشخص است روزهايي که هم با هم داشتيد ارزشمند نبوده است."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره