نماد آخرین خبر

نیمکت‌نشینی رونالدو در حساس‌ترین بازی فصل!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نیمکت‌نشینی رونالدو در حساس‌ترین بازی فصل!

ورزش 3/ يوونتوس که به دنبال کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپاست، در آخرين بازي فصل بدون رونالدو به مصاف بولونيا مي رود.
 شش بازي باقيمانده از اين فصل از رقابت هاي سري آ ايتاليا امشب و از ساعت 23:15 آغاز مي شود که سه تيم ميلان، ناپولي و يوونتوس به دنبال کسب سهميه ليگ قهرمانان هستند و ساير تيم ها انگيزه خاصي براي ديدارهاي خود ندارند و تنها در پي اتمام فصل با رتبه بهتري هستند.
اما يوونتوس که بايد چشم انتظار توقف حداقل يکي از تيم هاي ميلان يا ناپولي باشد و خودش نيز مقابل بولونيا به برتري دست پيدا کند، در شرايطي در استاديوم رناتو دال آرا به مصاف ميزبان خود خواهد رفت که رونالدو را از ابتدا در ترکيب خود ندارد.
آندره آ پيرلو سرمربي بيانکونري تصميم گرفته است در اين بازي از ابتدا به آلوارو موراتا و ديبالا بازي دهد و فوق ستاره پرتغالي کار را از روي نيمکت آغاز خواهد کرد که اين مسئله نيز در نوع خود عجيب است.
رونالدو که در اين فصل با به ثمر رساندن 29 گل عنوان آقاي گلي سري آ را از آن خود کرده است، بايد منتظر باشد که در ادامه بازي و بنا بر تصميم پيرلو، يوونتوس را همراهي کند. CR7 که از انگيزه هاي بالايي براي به ثمر رساندن سي امين گل خود در سري آ برخوردار بود، هيچ گونه مصدوميتي نداشته و تنها بنا بر تصميم پيرلو روي نيمکت نشسته است.
يوونتوس که طي ساليان اخير همواره يک پاي حضور در رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا بوده است، امسال علاوه بر اينکه قهرماني را به رقيب ديرينه خود يعني اينتر آن هم با سرمربيگري آنتونيو کونته واگذار کرد، بايد منتظر نتايج دو رقيب خود بماند تا سهميه UCL را کسب کند.



ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره