نماد آخرین خبر

به عزیزی‌خادم گفتم من هم تو را نمی‌شناسم!

منبع
تسنيم
بروزرسانی
به عزیزی‌خادم گفتم من هم تو را نمی‌شناسم!

تسنيم/ جلال چراغپور که به‌ عنوان سرپرست کميته آموزش از سوي فدراسيون فوتبال معرفي شده، گفت: تاکنون به فدراسيون نرفته‌ام چرا که نه ابلاغي زده و نه تماسي گرفته‌اند.
جلال چراغپور درباره اينکه آيا پس از انتخابش به‌عنوان سرپرست کميته آموزش، فعاليتي در فدراسيون فوتبال داشته يا خير، عنوان کرد: با آقاي عزيزي‌ خادم يک دقيقه و 45 ثانيه صحبت کردم و چند کلمه بيشتر هم نشد. اول که کنجکاو بود بداند من بچه گيلان هستم يا تهران! گفتم بچه تهرانم ولي بعد از بازنشستگي به خاطر آب و هوا به گيلان آمدم. بعد هم گفتند شما را نمي‌شناسم ولي اسم‌تان را همه جا به نيکي ياد مي‌کنند. به او گفتم من هم شما را نمي‌شناسم! ما فوتبالي هستيم و اگر يک ضربه بخوريم، بايد يکي بزنيم. (با خنده)
وي افزود: عزيزي خادم گفت به ما در کميته آموزش کمک مي‌کنيد که من هم قبول کردم. تلفن قطع شد و بعد از 15 روز ديدم همه زنگ مي‌زنند و تبريک مي‌گويند. سپس متوجه شدم روابط عمومي فدراسيون فوتبال اعلام کرده که چراغپور سرپرست کميته آموزش شده است. بعد از آن صحبت کردم و گفتم در مورد سرپرستي با من صحبتي نشده است، چون سرپرستي اصلاً امنيت شغلي ندارد و نمي‌شود برنامه‌ريزي کرد. يک روز مي‌آيند و مي‌گويند براي اين پست مسئولي انتخاب شده و شما برويد. با اين حال تا امروز نه تماسي داشته و نه صحبتي کرده‌اند، ولي در تلويزيون ديدم عزيزي خادم اسم مرا آورد و دوباره حرف‌هايي زد.
چراغپور خاطرنشان کرد: ابلاغي هم به نيما نکيسا به عنوان سرپرست دپارتمان آموزش داده‌اند. او هم صحبت‌هايي در فدراسيون فوتبال کرده بود که مي‌خواهم محتواي آموزش بزرگسالان، پايه و ... را تغيير دهم. اينها اصلاً شرح وظايف دپارتمان نيست و براي کميته آموزش است. خيلي از اين حرف‌ها تعجب کردم. شرح وظايفي که براي دپارتمان از طريق روابط عمومي فدراسيون فوتبال منتشر شده اصلاً شرح وظايف اين دپارتمان نيست. شايد اساسنامه را تغيير داده يا دپارتمان را با کميته آموزش ادغام کرده‌اند!
کارشناس فوتبال ايران يادآور شد: تا امروز به فدراسيون نرفته‌ام، چون دليلي ندارد بروم. ابلاغي هم برايم نيامده است،‌ حداقل بايد ابلاغ سرپرستي ما را روي سايت مي‌گذاشتند يا به براي‌مان ارسال مي‌کردند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره