نماد آخرین خبر

گواردیولا: او را خیلی دوست داریم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گواردیولا: او را خیلی دوست داریم

ورزش 3/ پپ گوارديولا، سرمربي منچسترسيتي، در پايان بازي برابر اورتون صحبت هاي احساسي را در رابطه با سرخيو آگوئرو مطرح کرد.
منچستر سيتي در آخرين مسابقه فصل خود موفق شد با پنج گل از سد اورتون عبور کند تا قهرماني براي تيم پپ گوارديولا طعم شيرين تري پيدا کند. از طرف ديگر حالا سيتيزن ها با روحيه اي مناسب به استقبال فينال ليگ قهرمانان اروپا خواهند رفت.

پپ گوارديولا در پايان بازي برابر اورتون گفت: "فکر مي‌کنم عملکردي که ما در استمفوردبريج داشتيم و برنده شديم معناي زيادي داشت. عملکردي که ما در آنجا با 14 بازيکن ارائه داديم نشان داد که هنوز اينجا هستيم و مي‌توانيم کارهاي زيادي انجام دهيم. فکر مي‌کنم که در فاصله ماه‌هاي دسامبر و مارس در همه مسابقات خود به پيروزي رسيديم و در واقع آن موقع قهرماني را کسب کرديم."
پپ گوارديولا درباره سرخيو آگوئرو که دو گل در بازي امشب به ثمر رساند و البته آخرين بازي خود را در اتحاد انجام داد نيز گفت: " ما او را خيلي دوست داريم. او يک فرد خيلي خاص براي همه ماست. او خيلي به من کمک کرده و ما نمي توانيم جايگزيني برايش پيدا کنيم. بازيکنان زيادي هستند که قلب شما را هم جذب مي‌کنند که سرخيو آگوئرو مانند داويد سيلوا يکي از آنهاست که در اين باشگاه حضور داشته است."

 


فينال ليگ قهرمانان اروپا برابر چلسي: " اين يک رويا است که به واقعيت پيوسته است. اين اولين بار است که در فينال حاضر هستيم. ما مي خواهيم همه چيزمان را بدهيم و مي خواهيم جام را ببريم. فقط حضور در آنجا کافي نيست بلکه ما مي خواهيم آن را برنده شويم."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد