نماد آخرین خبر

هیچ احساسی به جز غرور ندارم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هیچ احساسی به جز غرور ندارم

ورزش 3/ برندان راجرز، سرمربي لسترسيتي، از عملکرد شاگردانش در اين فصل تمجيد کرد.
لستر امشب در هفته پاياني رقابت هاي ليگ برتر انگليس ميزبان تاتنهام بود و در نهايت با نتيجه 4-2 مقابل اين تيم شکست خورد تا از کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا باز بماند و فصل را با رتبه پنجمي به پايان برساند.
با توجه به نتايج رقم خورده در بازي هاي ديگر و شکست چلسي مقابل استون ويلا، تيم برندان راجرز مي‌توانست با پيروزي برابر تاتنهام به سهميه ليگ قهرمانان اروپا دست پيدا کند اما آنها اين فرصت بزرگ را از دست دادند.



برندان راجرز، سرمربي لستر، بعد از اين ناکامي گفت: " من چيزي به جز غرور و تحسين بازيکنان براي گفتن ندارم. من قبل از بازي به بازيکنان گفتم که ما دو سال بدون وقفه بازي کرده ايم؛ به جز 21 روز. هنگامي که کارمان را در اينجا آغاز کرديم در اواسط جدول بوديم اما حالا تيم هاي برتر را به چالش مي کشيم و براي اولين بار در تاريخ خود جام حذفي را به دست آورديم.
من احساسي به جز غرور ندارم. باشگاه نيز از من حمايت شگفت انگيزي انجام مي‌دهد. بازيکنان هر روز قلب و روح خود را به من هديه مي دهند. من براي آنها بسيار نااميد شده ام که نتوانستيم سهميه بگيريم. ما بايد آرامش خود را حفظ کنيم تا در اوايل ماه جولاي با انرژي بازگرديم."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره