نماد آخرین خبر

حمایت ستاره منچسترسیتی از مردم فلسطین

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمایت ستاره منچسترسیتی از مردم فلسطین

ورزش 3/ رياض محرز ستاره الجزايري منچسترسيتي در پايان ديدار با اورتون، به حمايت از مردم فلسطين پرداخت.
 هفته پاياني رقابت هاي ليگ برتر انگليس در فصل 2020-2021 نيز امشب با برگزاري 10 ديدار همزمان به اتمام رسيد و منچسترسيتي قهرمان رقابت هاي امسال در استاديوم خانگي خود اتحاد، با نتيجه قاطع و پر گل 5 بر صفر از سد اورتون گذشت.


در اين ديدار رياض محرز ستاره الجزايري سيتي در دقيقه 11 پايه گذار گل نخست تيمش بود. او پس از چند يک و دوي زيبا با بازيکناني هم تيمي، يک پاس زيبا را به کوين دي بروين داد که اين بازيکن بلژيکي با يک ضربه زيبا و دقيق به گوشه دروازه، گل نخست تيمش را به ثمر رساند.
محرز که در اين فصل يکي از ستاره هاي تيمش بود و موفق شد 9 بار دروازه رقبا را باز کند و 6 بار نيز پاس گل بدهد، در پايان اين بازي با حرکتي زيبا، پرچم فلسطين را در دست گرفت تا بدين صورت، حمايت خود را از مردم اين کشور در برابر حملات بي رحمانه رژيم اشغالگر قدس نشان دهد.



محرز که پيش از اين نيز با انتشار عکسي از پرچم فلسطين در توئيتر، به حمايت از مردم ستمديده فلسطين در برابر تجاوزهاي صهيونيست‌ها به سرزمين‌هاي اشغالي پرداخته بود، در شب قهرماني سيتي با در دست داشتن پرچم فلسطين، يک بار ديگر حمايت خود را از مردم اين کشور اعلام کرد.
طي هفته هاي گذشته بسياري از فوتباليست هاي مشهور دنياي فوتبال يا با در دست داشتن پرچم فلسطين و يا انتشار پست، استوري و توئيت در فضاي مجازي از مردم غزه در برابر حملات رژيم صهيونيستي حمايت کرده و حملات اين رژيم را محکوم کرده بودند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره