نماد آخرین خبر

دروازه‌بان استقلال به دنبال دومین کلین‌شیت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دروازه‌بان استقلال به دنبال دومین کلین‌شیت

ورزش 3/ با توجه به غيبت مظاهري در کاروان سفر آبي پوشان به آبادان، فردا يک بار ديگر سيدحسين حسيني درون قفس توري استقلال مي ايستد.
کاروان استقلال با غايبين زيادي راهي آبادان شد تا آبي پوشان براي بازگشت به رده سوم جدول، به دنبال کسب سه امتياز حساس بازي مقابل صنعت نفت باشند. استقلالي ها در بازي فردا همچون ديدار مقابل ذوب آهن، سيدحسين حسيني را درون دروازه خود خواهند داشت.
حسيني که در ديدار برابر ذوب آهن براي يکصدمين بار پيراهن استقلال را بر تن کرد، مرتکب يک اشتباه بزرگ شد و توپ را به دارکو بيدوف تقديم کرد تا او دروازه آبي پوشان را باز کند اما فرشيد اسماعيلي خيلي زود گل برتري را يکبار ديگر براي تيمش به ثمر رساند.
حسيني در آن بازي و در دقايق حساس مسابقه، در تقابل تک به تک با ميلاد جهاني، يک موقعيت بسيار خوب را از ذوبي ها گرفت و مانع از اين شد تا پيروزي استقلالي ها از دست برود و با آن واکنش ديدني، اشتباهش را روي تک گل ذوبي ها جبران کرد.
حالا و با توجه به مصدوميت رشيد مظاهري، او نمي تواند تيمش را در سفر به آبادان همراهي کند تا حسيني يکبار ديگر براي استقلال به ميدان برود. سنگربان آبي پوشان که در اين فصل در 5 ديدار درون دروازه تيمش قرار گرفته است، تنها در هفته اول و بازي با مس رفسنجان موفق شد دروازه تيمش را بسته نگه دارد.
او در 4 ديدار بعدي مقابل فولاد، نفت مسجدسليمان، مس رفسنجان و ذوب آهن دروازه اش را باز شده ديد و حالا اميدوار است تا با جبران اشتباه هفته گذشته، با ثبت يک کلين شيت، روحيه اش را بازيافته و نشان دهد هنوز هم مي توان مانند قبل به عنوان يک دروازه بان مطمئن به او اعتماد داشت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد