نماد آخرین خبر

سرمربی آبی‌ها اعتراف کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرمربی آبی‌ها اعتراف کرد

ورزش 3/ توماس توخل، سرمربي آلماني چلسي اعتراف کرد در هفته پاياني ليگ برتر تيمش خوش شانس بوده است.
چلسي امروز با نتيجه 1-2 مغلوب آستون ويلا شد و در صورت برتري لستر برابر تاتنهام اين تيم در رتبه پنجم قرار مي گرفت. اما لستر شکست خورد تا چلسي موفق به کسب سهميه ليگ قهرمانان بشود. توماس توخل در مورد عملکرد چلسي در بازي امروز و مصدوميت ادواردو مندي، دروازه بان تيمش صحبت کرده است.


توماس توخل گفت: "خوش شانس بوديم که از اين شرايط فرار کرديم، اما مي توانستيم در مسابقه امروز هم به پيروزي دست يابيم. ما براي کسب پيروزي وارد زمين شديم، اما به خوبي آماده رسيدن به اين نتيجه نبوديم و باختيم. ما هدفي براي خود تعيين کرده بوديم و حالا هرگز پشيمان نبوده و در مورد چيزي حسرت نمي خوريم. ما خوش شانس هستيم که تاتنهام امروز چنين عملکردي ارائه داده و لستر را شکست داد تا ما به ليگ قهرمانان برسيم.
البته خود ما بايد به پيروزي مي رسيديم تا هر گونه شک و ترديد را در مورد از دست دادن سهميه از بين مي برديم، اما اين اتفاق رخ نداد. البته ما در شرايطي قرار داشتيم که حتي در صورت شکست هم امکان قرار گرفتن در بين چهار تيم برتر جدول را داشتيم و اين حاصل تلاش فراوان و نتايج چلسي در طول فصل بوده است.

سه چهار دقيقه قبل از اينکه بازي ما مقابل آستون ويلا تمام شود مي دانستيم که موفق به کسب سهميه شده ايم، زيرا خبر داشتيم که مسابقه لستر برابر تاتنهام زودتر تمام شده است. ما خوش شانس بوديم که تاتنهام به ما کمک کرد.
مصدوميت ادواردو مندي و احتمال غيبت در فينال ليگ قهرمانان برابر منچسترسيتي؟ او به ديرک برخورد کرد و درد بسيار شديدي را احساس مي کرد. البته شرايط قطعي مندي بعد از آزمايشات معلوم مي شود، اما ما همه کار مي کنيم تا امکان حضور او در ترکيب در فينال ليگ قهرمانان وجود داشته باشد."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره