نماد آخرین خبر

خداحافظی باشکوه ستاره آبی‌ها

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خداحافظی باشکوه ستاره آبی‌ها

ورزش 3/ ستاره آرژانتيني تيم فوتبال منچسترسيتي که امشب آخرين بازي خود در پيراهن اين تيم را در ليگ برتر انگليس تجربه کرد، شبي فراموش‌نشدني را در ورزشگاه اتحاد گذراند.
مصاف منچسرسيتي و اورتون در هفته پاياني ليگ جزيره در حالي يکشنبه‌شب برگزار شد که اهميتي به لحاظ شرايط جدول نداشت و شاگردان گوارديولا براي برپايي جشن قهرماني خود چشم‌انتظار سوت پايان دوئل با اورتون بودند؛ البته بازي امشب يک اتفاق ويژه براي باشگاه منچسترسيتي در آن نهفته بود و آن‌هم شب خداحافظي اسطوره اين باشگاه و تجربه آخرين بازي با پيراهن منچسترسيتي در ليگ جزيره بود.
سرخيو آگوئرو ستاره آرژانتيني منچسترسيتي که تصميم به جدايي از جمع شاگردان پپ گرفته و اين مسئله را چندي پيش علني کرده بود و امشب آخرين تجربه بازي خود در پيراهن منچسترسيتي در ليگ جزيره را تجربه کرد؛ او که در کارنامه همکاري با منچسترسيتي 5 قهرماني ليگ جزيره به چشم مي‌خورد، عناوين انفرادي پرشماري همچون برترين گلزن خارجي تاريخ ليگ، چهارمين گلزن برتر تاريخ ليگ، رکورددار هت‌تريک در تاريخ ليگ (12)، 6 فصل با حداقل 20 گل ليگ برتري و کفش‌ طلاي 2014-2015 را با پيراهن منچسترسيتي به دست آورد.

آگوئرو در شب پاياني ليگ جزيره و در جشنواره پنج گله تيمش مقابل اورتون، دو سهميه داشت و دو بار توانست دروازه شاگردان آنچلوتي را فرو بريزد؛ پس از اولين گلي که او مقابل اورتون به ثمر رساند، تمامي بازيکنان سيتي به سمت او رفتند و جشني باشکوه را براي گلزني آگوئرو در گوشه زمين اورتون برگزار کردند و در دقايق پاياني ستاره آرژانتيني دبل گلزني خود را تکميل کرد.
سرخيو آگوئرو براي آخرين بار در ورزشگاه اتحاد براي منچسترسيتي به ميدان رفته و در ديداري که بازيکنان اورتون براي قهرمان ليگ برتر تونل افتخار تشکيل داده بودند، بازيکنان سيتي هم با تشکيل گارد افتخار، به تقدير از ستاره آرژانتيني خود پرداختند.



کارنامه پرافتخار سرخيو آگوئرو مي‌تواند با قهرماني منچسترسيتي در ليگ قهرمانان اروپا تکميل شود؛ سيتيزن‌ها در مصاف با چلسي بايد فينال ليگ قهرمانان اروپا فصل 2020-2021 را برگزار کنند و پايان‌بندي دوران حضور آگوئرو در منچسترسيتي با قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا، مي‌تواند رويايي‌ترين پايان ممکن براي اين ستاره آرژانتيني و وفادار منچسترسيتي باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره