نماد آخرین خبر

دشمنی با پرسپولیس علنی شد!

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
دشمنی با پرسپولیس علنی شد!

خبر ورزشي/ رضا نورمحمدي کاپيتان سابق پرسپوليس معتقد است احکام کميته انضباطي کاملا ظلم در حق پرسپوليس بود و اين کميته با استقلال و سپاهان مماشات کرد.
رضا نورمحمدي مدافع و کاپيتان سابق پرسپوليس در خصوص شرايط اين تيم، احکام کميته انضباطي عليه بازيکنان پرسپوليس و همچنين شانس قهرماني سرخ پوشان در اين فصل اظهاراتي را مطرح کرده است که در زير مي‌خوانيد:
مي‌خواهم از حکم کميته انظباطي شروع کنم. نظرت در خصوص محروميت سيد جلال حسيني و فرشاد فرجي چيست؟
هر طور به اين حکم نگاه کنيد متوجه ظلم عليه پرسپوليس مي‌شويد. نمي‌دانم بر چه اساسي اين حکم صادر شده است. کميته انضباطي هم کاملا آنها را به هدفشان رساند و در آستانه بازي با ذوب آهن دو مدافع پرسپوليس محروم شدند. مربي استقلال با مشت به صورت بازيکن ما مي‌زند ٢ جلسه و فرجي هم که ضربه خورده ٢ جلسه محروم مي‌شود. بهزاد غلامپور قابل احترام است ولي من اگر در آن صحنه جاي فرجي بودم واکنش بدي نشان مي‌دادم. اين احکام عليه پرسپوليس کاملا دشمني با اين تيم را علني کرد و مشخص است که نمي‌خواهند پرسپوليس امسال قهرمان شود. ضمن اينکه سيد جلال کارت زرد هم به زور مي‌گيرد چطور بدون اينکه از او دعوت کنند و توضيح بخواهند محرومش کردند. هرکاري مي‌کنند که پرسپوليس قهرمان نشود ولي به نظرم با اين کار انگيزه بچه‌ها و کادر فني را بيشتر کردند. به نظرم براي جلوگيري از قهرماني پرسپوليس بايد کلا اين تيم را از ليگ کنار بگذارند چون در زمين حريف ما نمي‌شوند.
سيد جلال در مصاحبه با خبرورزشي اعلام کرد پيام صادقيان چون پرسپوليسي بود ٦ ماه محرومش کردند. با توجه به اينکه تو هم در آن سال در پرسپوليس بودي نظرت در اين خصوص چيست؟
دقيقا حق با سيد جلال است. پيام يک استعداد ناب بود و همه چيز را با هم داشت ولي در اوج جواني از روي عصبانيت يک کاري انجام داد و حقش اين محروميتي نبود که فوتبالش را نابود کند. من فکر مي‌کنم به خاطر دشمني با پرسپوليس پيام را محروم کردند.

بعد از دربي دوباره عده اي قهرماني‌هاي پرسپوليس را به وزير ربط دادند و مي‌گويند پرسپوليس تيم خاص است نظرت در اين مورد چيست؟
اين دوستان تا خودشان در صدر هستند و نتيجه مي‌گيرند همه چيز خوب است ولي تا نمي‌توانند بازي‌هايشان را ببرند و پرسپوليس نتيجه مي‌گيرد مي‌گويند وزير پرسپوليسي است. ديگر دوران اين حرف‌هاي مسخره تمام شده و ما پرسپوليسي‌ها فقط به اين جمله  مي‌خنديم. در زمين حريف ما نمي‌شوند چون قدرتش را ندارند در واقع من فکر مي‌کنم تمام توانايي اين دوستان در زبانشان خلاصه مي‌شود چون به جاي رقابت در زمين فقط غر مي‌زنند و بهانه مي‌گيرند. من فکر مي‌کنم اين عده براي خودشيريني بين هوادارانشان اين حرف‌ها را مي‌زنند. اين افراد يا تيم‌ها حريف تيم دوم پرسپوليس هم نمي‌شوند ولي تا دلتان بخواهد ادعا دارند.
استقلال به خاطر شادي بعد از گل آل کثير از او شکايت کرد. به نظرت خوشحالي عيسي مورد خاصي داشت؟
اين هم از آن حرف‌هاست. استقلالي‌ها انتظار داشتند عيسي چطور خوشحالي کند؟ به ناحق ۶ ماه عيسي را محروم کردند در حالي که همه مي‌دانند اصلا مستحق محروميت نبود. بعد از کلي سختي آمده در دربي گل ۳ امتيازي زده نبايد خوشحالي مي‌کرد؟ به نظرم آل کثير بايد خيلي بيشتر از اين‌ها خوشحالي مي‌کرد. از نظر من که شادي عيسي هيچ مشکلي نداشت و کاملا نرمال بود.
بازي با ذوب آهن را چطور مي‌بيني؟
خب من در ذوب آهن بازي کردم و از ديدن جايگاه اين تيم ناراحتم. به نظرم ذوب آهن تيم خوبي است و در هفته‌هاي اخير عملکرد خوبي داشته و مي‌تواند حريف سختي براي پرسپوليس باشد. پرسپوليس بايد اين ديدار را ببرد و خيلي به ۳ امتياز آن نياز دارد. با تمام احترام به ذوب آهن اميدوارم تيم محبوبم بتواند اين بازي را ببرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره