نماد آخرین خبر

ویژگی خاص گل‌محمدی در مسیر قهرمانی پرسپولیس

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
ویژگی خاص گل‌محمدی در مسیر قهرمانی پرسپولیس

خبر ورزشي/ روند موفقيت‌هاي پرسپوليس با حضور يحيي گل محمدي ادامه پيدا کرد و حالا با پيروزي در دربي شانس زيادي براي کسب پنجمين قهرماني پياپي دارد.
خيلي‌ها تصور مي‌کردند پرسپوليس بعد از رفتن برانکو و حتي کالدرون دچار مشکلات عديده شود و نتواند موفقيت‌ها و جام‌هاي قبلي را تکرار کند اما با حضور يحيي گل محمدي روند پرسپوليس نه تنها بهتر شد که اين تيم توانست بار ديگر به فينال آسيا برسد و حالا با پيروزي در دربي شانس زيادي براي کسب پنجمين قهرماني پياپي دارد.
گل محمدي به شدت پشت بازيکنان پرسپوليس است و اهل شکايت از رسانه‌ها هم نيست. در نتيجه همه را با پرسپوليس دشمن نمي‌کند. در همين ماجراي احکام کميته انضباطي همه ديدند که رسانه‌ها از پرسپوليس حداقل در ماجراي محروميت از ميزباني اش دفاع کردند که اين مساله به خاطر ارتباط خوب باشگاه پرسپوليس و البته گل محمدي با رسانه‌هاست.
يحيي به جز اين مسائل از نظر فني هم مربي خوبي است و حداقل اين که در تمام ۷،۸سال گذشته نشان داده که جزو مربيان خوب ايران است. او حالا با تمام وجود و با استفاده از آرامشي که دارد به پرسپوليس کمک مي‌کند و آن قدر عاقل هست که بي خود و بي دليل همه رسانه‌ها و خبرنگاران را با پرسپوليس دشمن نکند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره