نماد آخرین خبر

عشق یعنی جوری که پپ برای آگرو گریه کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عشق یعنی جوری که پپ برای آگرو گریه کرد!

ورزش 3/ پپ گوارديولا سرمربي منچسترسيتي احتمالا تنها مربي تراز اول دنياست که براي جدايي يک بازيکن خود به گريه مي‌افتد.
گوارديولا يکشنبه‌شب و پس از دريافت جام قهرماني و مدال طلاي ليگ برتر فوتبال انگليس، در گفتگو با خبرنگاران شبکه اسکاي، وقتي که از او درباره سرخيو آگوئرو و خداحافظي‌اش با تيم فوتبال منچسترسيتي سوال کردند، بغض کرد و گريست؛ اين يک واکنش ويژه از اين مربي بزرگ اهل کاتالونيا بود که احتمالا در فصل بعد آگوئرو را در کنار مسي با پيراهن آبي و اناري خواهد ديد.
آگوئرو عصر يکشنبه و در آخرين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس، در آخرين بازي خود با پيراهن منچسترسيتي در خانه مقابل اورتون به عنوان يک بازيکن تعويضي به زمين آمد و با مهارت استثنايي‌اش در گلزني، دو بار دروازه حريف را باز کرد؛ کيفيتي که البته قبلا از او سراغ داشتيم و ديده بوديم.
وقتي گوارديولا بعد از جشن قهرماني مقابل ميکروفون اسکاي قرار گرفت، ابتدا صحبت‌هايي را درباره جام امسال به زبان آورد و سپس مقابل سوالي قرار گرفت که درباره آگوئرو از او پرسيده شد؛ گوارديولا خيلي سريع در پاسخ به اين سوال احساساتي شد و با گفتن چند جمله بريده بريده در لا به لاي صحبت‌ها، بغض و اشک خود را با آستين لباسش پاک کرد.

گوارديولا درباره آگوئرو گفت: او يک فرد ويژه براي همه ما بوده است؛ او آدم خوبي‌ست. او آدم خيلي خوبي‌ست.

او کمک زيادي به من کرده است (شکستن بغض و گريه).

گوارديولا در مصاحبه مطبوعاتي امشب درباره سرخيو آگوئرو گفت: احتمالا او به عقد قرارداد با بارسلونا، باشگاهي که دوستش دارد، نزديک و نزديک‌تر شده است؛ او کنار بهترين بازيکن تمام تاريخ بازي خواهد کرد، لئو مسي. من مطمئنم که او از آينده خود لذت خواهد برد و بارسلونا را قوي و قوي‌تر خواهد کرد.
در اين‌جا مجري اسکاي از او پرسيد که براي فصل آينده چه کسي را جايگزين آگوئرو خواهد کرد؛ گوارديولا خيلي سريع پاسخ داد: ما نمي‌توانيم کسي را براي جانشيني او پيدا کنيم؛ هيچکس نمي‌تواند جانشين او بشود. بازيکنان زيادي هستند در اين باشگاه مثل جو هارت و داويد سيلوا که به کمک کردند تا اين باشگاه در جايي قرار بگيرد که امروز است. او کيفيت خود را فقط در 20 دقيقه نشان داد و ما بايد از ميراث او محافظت کنيم.
آگوئرو با دو گلي که وارد دروازه اورتون کرد، با عبور وين روني رکورددار بيشترين گل زده در پيراهن يک باشگاه در ليگ برتر فوتبال انگليس شد؛ او در دوران حضورش در منچسترسيتي 184 گل وارد دروازه حريفان کرده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره