نماد آخرین خبر

کرمانی‌مقدم: پرسپولیس باید برای قهرمانی در آسیا برنامه‌ریزی کند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کرمانی‌مقدم: پرسپولیس باید برای قهرمانی در آسیا برنامه‌ریزی کند

ايرنا/ پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قهرماني در ليگ و جام حذفي براي پرسپوليس در دسترس است و سرخپوشان بايد براي قهرماني در آسيا برنامه‌ريزي کند.
مرتضي کرماني‌مقدم روز دوشنبه، در مورد امروز سرخپوشان برابر ذوب‌آهن در ديداري معوقه از هفته بيست و يکم ليگ برتر اظهار داشت: ذوب‌آهن تيم سختکوشي است و جايگاه فعلي اين تيم نشان دهنده قدرت آنان نيست. ذوب آهن از نظر فني جزو تيم‌هاي خوب ليگ است.
وي افزود: جايگاه فعلي ذوب‌آهن باعث شده تا پرسپوليس مقابل اين تيم کار سختي داشته باشد. تيم‌هايي که براي بقا در ليگ تلاش مي‌کنند انگيزه زيادي دارند. به ويژه ذوب آهن روي امتياز ديدارهاي خانگي‌ حساب ويژه‌اي باز کرده و همين کار پرسپوليس را سخت خواهد کرد اما از اهميت امتيازات اين ديدار اطلاع دارند.
پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس در رابطه با غيبت فرشاد فرجي و سيدجلال حسيني در اين ديدار گفت: به طور قطع غيبت اين نفرات اصلي بي تاثير نخواهد بود اما اين شکل تيمي پرسپوليس است که يکي از عوامل اصلي تيم يحيي بوده و هر بازيکني در اين شکل تيمي قرار مي‌گيرد موثر ظاهر مي‌شود.
وي گفت: کمال کاميابي‌نيا سابقه بازي در خط دفاع را دارد و او قبلا هم نشان داده که در اين پست نيز مي تواند موفق باشد و نشان داده که چيزي از يک دفاع وسط تخصصي کم ندارد و کادر فني مي تواند براي اين ديدار حساس روي او حساب کند.
کرماني‌مقدم ضمن انتقاد از کميته انضباطي به خاطر برخي محروميت بازيکنان اضافه کرد: اينکه با تخلف در فوتبال برخورد مي‌شود کار بدي نيست اما بايد ببينند که اين درگيري‌ها چگونه آغاز شد و پس از آن عادلانه راي صادر شود. فکر مي‌کنم اين محروميت‌ها از سوي کميته انضباطي عادلانه نبود و پرسپوليس مظلوم واقع شد. چرا که هم در بازي با سپاهان و هم مقابل استقلال اين اعضاي تيم حريف بودند که شروع کننده درگيري‌ها بودند.

وي گفت: اين مسائل و محروميت‌ها هميشه عليه پرسپوليس اعمال شده است اما تيم نشان داده که راهش را طي مي‌کند. بازيکنان اعتماد به نفس لازم را دارند تا دوباره پرسپوليس را قهرمان کنند.
پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: در ديدار مقابل شاهين بندرعامري در جام حذفي ديديم که پرسپوليس عملکرد خوبي داشت و مشخص بود که پرسپوليس براي قهرماني در جام حذفي هم برنامه دارد. به نظر من قهرماني براي پرسپوليس در حذفي و ليگ دور از دسترس نيست و بهتر است تيم با يک برنامه خوب به سمت قهرماني در آسيا گام بردارد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره