نماد آخرین خبر

پیرلو: نیمکت‌نشینی رونالدو تصمیمی مشترک بود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
پیرلو: نیمکت‌نشینی رونالدو تصمیمی مشترک بود

تسنيم/ سرمربي تيم فوتبال يوونتوس مي‌گويد که علاقه دارد فصل آينده هم هدايت اين تيم را برعهده داشته باشد.
تيم فوتبال يوونتوس در هفته پاياني فصل 21-2020 سري A ايتاليا موفق شد در خانه بولونيا به برتري 4 بر يک برسد و اتفاقي هم که منتظر بود در بازي‌هاي همزمان رقم خورد که همان تساوي يکي از تيم‌هاي ميلان يا ناپولي بود، تحقق يافت و ناپلي‌ها در خانه خود مقابل هلاس ورونا تن به تساوي يک - يک دادند تا راه‌راه پوشان تورين سهميه ليگ قهرمانان را بگيرند و شاگردان جنارو گتوسو راهي ليگ اروپا شدند.
آندره‌آ پيرلو پس از اين بازي در گفت‌وگو با شبکه تلويزيوني «DAZN» گفت: براي من خيلي مهم بود که کار را تمام کنيم، قهرماني در جام حذفي ايتاليا و کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا که هدف خيلي مهمي بود. هميشه کاملاً متعهد بوده‌ام و اين نتيجه‌ کارم است. حالا آنهايي که بايد درباره آينده حرفه‌اي‌ام تصميم بگيرند، اين کار را خواهند کرد. من خودم را فصل بعد هم روي نيمکت يووه مي‌بينم. من خودم را تأييد مي‌کنم، اما حالا بايد از آنچه به دست آورده‌ايم لذت ببريم.
سرمربي يوونتوس همچنين درباره نيمکت‌نشيني فوق‌ستاره پرتغالي‌اش در اين ديدار اظهار داشت: اين تصميمي مشترک بود، رونالدو پس از بازي چهارشنبه خسته بود، بنابراين تصميم گرفتنم موراتا ديگر بازيکن فوق‌العاده‌مان را در ترکيب اصلي بگذارم. رونالدو در دسترس بود اما من ترکيب فوق‌العاده‌اي دارم و مي‌توانم بازيکنان متفاوتي را انتخاب کنم.
وي درباره حضور مهاجم آرژانتيني‌اش در ترکيب اصلي يووه براي اين ديدار نيز خاطرنشان کرد: بازيکني همچون ديبالا هم سطح هر تيمي را بالا مي‌برد. او اين فصل مشکلات فيزيکي زيادي داشت و هرگز به طور ثابت تمرين نکرد، اما کيفيت بازي او تغييري نکرد. ما دلمان براي او تنگ شده بود، ببينيم آينده براي پائولو چه چيزي را رقم مي‌زند.
پيرلو از هافبک فرانسوي‌اش هم تمجيد کرد و گفت: رابيو ثابت کرد که هافبکي منحصر به فرد است. او يک قهرمان است. با توجه به شناختي که از ديگر بازيکنان‌مان داشتم، آنها در شرايط درستي قرار دادم تا بتوانند عالي عمل کنند. ما در مسير درستي قرار داريم، به شرطي که به هم کمک کنيم و با همه به سوي هدف گام برداريم. ما اين فصل اين چيزها را کم داشتيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره