نماد آخرین خبر

استقلال و صنعت نفت با نتایجی ضعیف در نیم فصل دوم

منبع
مهر
بروزرسانی
استقلال و صنعت نفت با نتایجی ضعیف در نیم فصل دوم

مهر/تيم فوتبال استقلال امشب و در ديداري معوقه از هفته بيستم، به مصاف تيم صنعت نفت مي‌رود که مي‌تواند با امتيازات اين بازي به رده سوم جدول بازگردد.
تيم‌هاي فوتبال استقلال و صنعت نفت در ديداري معوقه از هفته بيستم امشب در آبادان مقابل هم قرار مي‌گيرند که اين بازي براي هر دو تيم حائز اهميت است.
استقلال امروز با ۳۴ امتياز بعد از سپاهان، پرسپوليس، گل گهر و آلومينيوم در رده پنجم جدول قرار دارد و اين در حالي است که آنها نسبت گل گهر و آلومينيوم دو بازي کمتر دارند. با اينکه حتي يک تساوي هم مي‌تواند استقلال را به رده سوم بازگرداند، اما بديهي است که شاگردان مجيدي بعد از دو شکست متوالي در ليگ برتر، حالا به دنبال پيروزي هستند تا فاصله آنها با تيم‌هاي بالاي جدول بيشتر نشود.
صنعت نفت آبادان نيز امروز با ۲۶ امتياز در رده دوازدهم قرار دارد. با اينکه صنعت نفت فعلاً با خطر سقوط به دسته پايين‌تر تهديد نمي‌شود، اما آنها هنوز با اطمينان نمي‌توانند از ادامه حضور در ليگ برتر سخن بگويند و براي آنکه هفته‌هاي پاياني را بدون استرس سپري کنند، ناچارند از ديدارهاي خانگي شان پيروزي طلب کنند.
هر دو تيم در نيم فصل دوم نسبت به نيم فصل اول افت نتيجه‌گيري داشته و شرايط شان در نيم فصل اول به مراتب بهتر بود. استقلال در پايان نيم فصل اول با ۲۶ امتياز از ۱۵ بازي در رده سوم قرار گرفت و به طور متوسط از هر بازي ۱/۷۳ امتياز گرفت؛ آنها در نيم فصل دوم ۸ امتياز از ۶ بازي گرفته‌اند و با متوسط ۱/۳۳ امتياز به ازاي هر بازي، تيم دهم جدول در نيم فصل دوم هستند.
صنعت نفت هم وضعيتي شبيه آبي پوشان دارد. آنها نيم فصل اول را با ۲۳ امتياز از ۱۵ بازي و قرار گرفتن در رده پنجم جدول به اتمام رساندند و توانستند به ازاي هر بازي ۱/۵۳ امتياز بگيرند. اين در حالي است که در نيم فصل دوم ۷ بار به ميدان رفته و تنها ۳ امتياز گرفتند و به ازاي هر بازي ۰/۴۲ امتياز (کمتر از نيم امتياز از هر بازي) کسب کرده‌اند.

صنعت نفت هفته گذشته مقابل تراکتورسازي از روي نقطه پنالتي به گل رسيد که اين اولين و تنها گل آنها در نيم فصل دوم است. اين نشان دهنده ضعف آنها در گلزني براي نيم فصل دوم است. آبي پوشان هم در نيم فصل دوم تنها ۴ بار موفق به گلزني شده؛ و در دو بازي آخرشان هنوز گلي به ثمر نرسانده‌اند.
ديدار دو تيم استقلال و صنعت نفت امشب و از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه تختي آبادان برگزار مي‌شود و قضاوت اين بازي بر عهده حميد حاج ملک با کمک‌هاي سعيد علي نژاديان و حميد نادري مي‌باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره