نماد آخرین خبر

نوبخت: ظرفیت کُشتی و فوتبال باید مورد توجه قرار گیرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نوبخت: ظرفیت کُشتی و فوتبال باید مورد توجه قرار گیرد

ايرنا/ معاون رييس جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه گفت: در ديدار با رييسان فدراسيون‌ها عدالت در همه رشته‌ها بايد انجام شود. عدالت به معناي مساوات نيست بلکه ظرفيت کُشتي و فوتبال بايد مورد توجه قرار گيرد.
«محمدباقر نوبخت» امروز (دوشنبه) در حاشيه بازديد از تمرين تيم ملي کشتي گفت: براي افتخارآفريني در ورزش به ويژه در کشتي ۲ اقدام لازم است؛ در کنار داشتن نيروهاي مستعد و آماده‌سازي تيم براي مسابقات، برنامه‌ريزي و پشتيباني مالي مورد نياز است.  اميدوارم با حمايت دولت شاهد شکوفايي استعدادها و خرسندي مردم از کسب مدال‌ها باشيم.
وي افزود: وزير ورزش و رييس کميته ملي المپيک برنامه‌ريزي‌هايي را انجام مي‌دهند و دولت هم پشتيباني را براي رشته‌هايي که مي‌توانند غرورآفرين باشند، انجام مي‌دهد.
رييس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تجهيزات و ساخت سالن‌هاي کشتي عنوان کرد: اين بازديد براي تکميل پشتيباني بودجه‌اي بود. براي تکميل موفقيت با منابع مالي مورد درخواست موافقت شد. اميدوارم با اين پشتيباني شاهد شکوفايي استعدادها و خرسندي مردم با اين مدال‌ها باشيم.
نوبخت تصريح کرد: کشتي نمادي از ورزش و رشته‌اي است که ايران در جهان به آن مي‌بالد و توجه به اين رشته اهميت دارد. در ديدار با رييسان  فدراسيون‌ها عدالت در همه رشته‌ها بايد انجام شود. عدالت به معناي مساوات نيست بلکه ظرفيت کشتي و فوتبال بايد مورد توجه قرار بگيرد ولي به همه رشته‌ها توجه داريم.
رييس سازمان برنامه و بودجه و معاون رييس جمهوري، همزمان با سالروز آزادسازي خرمشهر با حضور در مجموعه ورزشگاه آزادي و خانه کُشتي شهيد «مصطفي صدرزاده» از اردوي تيم‌هاي ملي کُشتي آزاد و فرنگي بازديد کرد. در اين بازديد «مسعود سلطاني‌فر» وزير ورزش و جوانان، «سيدرضا صالحي‌اميري» رييس کميته المپيک، اعضاي هيات اجرايي کميته و معاونان وزارت ورزش نيز حضور داشتند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد