نماد آخرین خبر

سخن ناصر حجازی در اولین برخورد با مهدی رحمتی

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
سخن ناصر حجازی در اولین برخورد با مهدی رحمتی

خبر ورزشي/ مهدي رحمتي در دوره فوتبالش بارها توسط ناصر حجازي مورد حمايت قرار گرفت و رابطه گرمي با اين اسطوره فوتبال ايران داشت.
مهدي رحمتي سرمربي تيم پديده در دهمين سالگرد پرواز ابدي اسطوره محبوب فوتبال ايران گفت: بارها در مورد اين مسئله صحبت کرده‌ام هر فردي بر اساس ديدگاه، اصول و معيارهاي شخصي خود به يک سري افراد علاقه‌مند مي‌شود. من به عنوان يک دروازه بان وارد فوتبال ايران شدم و در دوره نوجواني بازي‌هاي ناصر خان را نديده بودم اما مدام مي‌شنيدم که ايشان از نظر فني و شخصيتي دروازه بان و ورزشکار ممتاز بوده است.
وي افزود: عزيزاني نظير پدرم بازي‌هاي آقاي حجازي را در ذهن داشتند و زماني که بحث دروازه باني مي‌شد نام ناصرخان به ميان مي آمد تا اينکه قسمت شد من به عنوان دروازه بان تيم فجر سپاسي شيراز مقابل تيم استقلال رشت که در آن دوران آقاي حجازي سرمربي‌اش بود بازي کنم. در آن مسابقه چند سيو و مهار پنالتي داشتم و  بازي با نتيجه صفر بر صفر به پايان رسيد. در پايان مسابقه آقاي حجازي به من تبريک گفت و حتي در ذهن دارم چه حرف‌هاي روحيه بخشي گفت. يادم هست چه انرژي بزرگي براي شنيدن اين حرف‌ها از زبان مردي که از نزديک ديدنش هم باعث افتخارم بود دريافت کردم.
رحمتي ادامه داد: چند روز بعد ناصر خان در يک برنامه تلويزيوني اسمم را آورد و گفت رحمتي مرا ياد ابتداي جواني خودم انداخته است و همين صحبت‌هاي ناصر خان کمک کرد مورد توجه قرار بگيرم و با انگيزه و اعتماد به نفس بيشتري کار را دنبال کنم و خيلي زود به تيم ملي دعوت شوم. بعد از آن از هر فرصتي براي گفتگو با ايشان و مشورت گرفتن استفاده مي کردم.
رکورددار کاپيتاني تيم استقلال در ليگ برتر گفت: يکي از ويژگي هاي بسيار ارزنده ناصر خان حجازي شرافت، صداقت و علاقه عميق به ايران و ايرانيان بود. به نظرم اگر با مردم بتوانيم چنين حسي را درباره يکديگر و سرزمينمان داشته باشيم شرايط بسيار بهتري در انتظار کشور و جامعه خواهد بود. ۱۰ سال از اين فقدان گذشته و هنوز هم فوتبال ايران خلاء آقاي حجازي را حس مي کند.
سرمربي پديده در خصوص شرايط اين تيم گفت: درباره مشکلات باشگاه پديده و چالش‌هاي عجيب و غريبش در ماه‌هاي گذشته نيازي به توضيح نيست. فکر مي کنم تمام آن هايي که اخبار فوتبال را پيگيري کرده اند مي دانند ما در شرايط بحراني قرار داشته ايم. اين را يقين داشته باشيد فقط بخشي از مشکلات و بحران هاي پديده رسانه اي شده و خيلي از مسايل ديگر قرار نبوده و نبايد هم به بيرون درز مي کرد. شايد اگر لازم شد در پايان فصل درباره اش صحبت مي‌کنم.
وي اضافه کرد: اگر با عينک خوش‌بيني به اين موضوع نگاه کنم مي توانم به خودم بگويم در يک فصل تجربياتي آموختم که در ۱۰ سال آينده هم نمي‌توانستم کسب کنم و از اين حيث جلو افتادم. خوشبختانه مسئولان استاني، اداره ورزش، شوراي شهر، هيئت فوتبال استان و…. پاي کار ايستادند و اجازه ندادند باشگاه پديده به سمت هيچ شدن برود. خود من به خاطر همين حمايت‌ها ايستادگي کرده و با دلگرمي به کارم ادامه دادم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره