نماد آخرین خبر

زهرا نعمتی در میان آلبوم برترین چهره‌های پارالمپیک توکیو

منبع
تسنيم
بروزرسانی
زهرا نعمتی در میان آلبوم برترین چهره‌های پارالمپیک توکیو

تسنيم/ زهرا نعمتي در کنار ورزشکاراني از آلمان، کوبا و آمريکا با کسب بيشترين آرا در آلبوم چهره‌هاي منتخب پارالمپيک ۲۰۲۰ قرار گرفت.
در فاصله سه ماه تا شروع بازي‌هاي پارالمپيک توکيو 2020، کميته بين‌المللي پارالمپيک، آلبوم منتخب ورزشکاران توکيو 2020 را با هدف ايجاد شور و نشاط در ميان مخاطبان خود در شبکه‌هاي اجتماعي، رونمايي کرد.
در اين آلبوم که تکميل آن تا تاريخ 31 جولاي( 9 مرداد)  به طول خواهد انجاميد، طرفداران و مخاطبان IPC مي‌توانند با مراجعه به اکانت‌هاي پارالمپيک در پلتفرم‌هاي فيسبوک، اينستاگرام و توئيتر، به دو ورزشکار (يک خانم و يک آقا) از هر رشته ورزشي راي دهند و ورزشکاراني که بيشرين راي را کسب کنند در اين آلبوم قرار مي‌گيرند.
اين آلبوم با هشتگ #ParalymmpicAlbum در تاريخ 17 مي ( 27 ارديبهشت ) به عنوان بخشي ازفعاليت‌هاي "هفته ورزش" راه اندازي شده است. در همين راستا،کميته بين‌المللي پارالمپيک محتوايي بر روي شبکه‌هاي ديجيتالي خود توليد و بارگذاري مي‌کند تا آموزش‌ها و اطلاعات مربوط به 22 رشته ورزشي بازي‌هاي پارالمپيک توکيو را در اختيار مخاطبان خود قرار دهد.
رشته‌هاي پاراتيروکمان و پارا دووميداني هفته ورزش را آغاز کردند و مارکوس رم از آلمان، امارا دورند از کوبا در رشته دووميداني و مت استاتمن آمريکايي به همراه زهرا نعمتي، ورزشکار پر افتخار کشورمان، در رشته تيروکمان توانستند با کسب بيشترين آراء به عنوان ورزشکاران منتخب در اين آلبوم قرار گيرند. 
اين هفته نيز رشته هاي بوچيا و پارابدمينتون ورزشکاران منتخب خود را خواهند شناخت. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره