نماد آخرین خبر

نیلوفر اردلان: قطعا موفق می‌شویم!

منبع
ايلنا
بروزرسانی
نیلوفر اردلان: قطعا موفق می‌شویم!

ايلنا/ از کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال و فوتسال زنان ايران سوال کرديم به موفقيت تيم ملي اميدوار هستيد؟ جواب داد: قطعا و اصلا نگراني بابت مسابقات پيش رو ندارم.
 معمولا خيلي کم پيش مي آيد که درباره عملکرد و شرايط  فوتبال آقايان، از کارشناسان و پيشکسوتان فوتبال زنان سوال پرسيده شود. اما اهالي فوتبال زنان هم همواره نقطه نظرات بسيار جالبي دارند. با نيلوفر اردلان در آستانه شروع اردوي تيم ملي بزرگسالان گفت وگويي کوتاه انجام داديم.
کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال و فوتسال زنان ايران در ابتداي حرف‌هاي گفت: اول از همه دوست دارم به عنوان يک شهروند ايراني حرف بزنم. بگويم که آرزوي همه ما اين است که تيم ملي به جام جهاني صعود کند. جنگ و مشکلات ناعادلانه‌اي همواره عليه فوتبال ايران وجود داشته است اما هميشه از آنها سربلند بيرون آمده‌ايم. الان هم يک مقطع زماني حساس ديگر است و همه اميدواريم که اين تيم ملي دوباره مردم ايران را خوشحال کند. در وضعيت فعلي هم به پمپاژ شادي از سوي تيم ملي به جامعه نياز جدي داريم. تجربه هم ثابت کرده هيچ اتفاقي به اندازه موفقيت‌هاي تيم ملي فوتبال ايران شادي به جامعه تزريق نکرده است. پس اين بچه ها با حمايت و درايت کادر فني قطعا مي روند که مردم را شاد کنند.
نيلوفر اردلان بعد از اين صحبت‌ها وارد بحث‌ فوتبالي شد و تاکيد کرد: شما بازيکنان تيم ملي ايران نگاه کنيد. هر کدام پر از ستاره تاثير گذار در ليگ خودمان و لژيونر با تجربه و تاثيرگذار در اروپا و کشورهاي ديگر. اگر اين تيم قرار نباشد دل مردم را شاد کند ديگر بايد از چه تيمي انتظار داشته باشيم؟ همه بازيکنان حرفه‌اي و با غيرت هستند و براي همين خود من اصلا نگراني بابت موفقيت در بازي‌هاي پيش رو ندارم. من حتي نمي‌گويم که انشاالله موفق مي‌شويم. چون با اين تيم بايد موفق باشيم. فراموش نکنيم که لياقت ما با اين بازيکنان حضور در جام جهاني است و اولين قدم عبور از اين مرحله سخت.
اردلان درباره شرايط جدول مسابقات و نياز مبرم تيم ملي به کسب چهار پيروزي هم گفت: ما دنبال اما و اگرها نيستيم. با اين استعدادها و پتانسيل توانايي شکست هر چهار حريف را داريم و ايناتفاق هم رخ مي‌دهد.ما در بازي مقابل هنک‌کنگ و بحريم که بعيد مي‌دانم مشکل خيلي بزرگي در پيش داشته باشيم. براي بازي با عراق و بحرين هم از نظر فني يک سر و گردن از آنها بالاتر هستيم و فقط بايد در زمينه روحي و رواني خوب روي تيم کار شود تا با آمادگي ذهني بسيار خوب مقابل ايران دو تيم بازي کنيم. الان تيمم لي ايران به هيچ عنوان مشکل فني  و پتانسيل انساني ندارد. فقط بايد روحيه بالا داشته باشيم.
اردلان ادامه داد: نکته خيلي مهم اين است که اين تيم پرانگيزه اهداف و آرزوهاي زيادي در سر دارد. هر کدام از اين ستاره‌ها دوست دارند در جام جهاني بازي کنند و ما بايد يکي از تيم‌هاي صعود کننده به جام جهاني قطر باشيم. اين اتفاق هم براي بازيکنان مهم و تاثيرگذار است و هم فوتبال ملي ايران. درست است که در بحرين بازي کردن مقابل اين کشور کمي سخت است. اما وقتي به بازيکنان تيم ملي، اهداف و آرزهاي آنها و قدرت ايران فکر مي کنيم، متوجه مي شويم که بايد بيشتر از هر چيزي به موفق شدن اميدوار باشيم و همه از تيم ملي حمايت کنيم.

کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال زنان در پايان گفت: توپ گرد است و در زمين فوتبال قرار نيست شما هميشه برنده باشيد. در بازي‌هاي قبلي اتفاقاتي که نبايد براي فوتبال ما رخ داد. ولي ايراني‌ها آدم روزهاي سخت هستند. مرد و زن هم ندارد. شک نداشته باشيد که در روز بيست و پنجم خرداد همه از صعود تيم ملي در حال خوشحالي کردن هستيم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره