نماد آخرین خبر

آنیلی رئیس یوونتوس می‌ماند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
آنیلی رئیس یوونتوس می‌ماند

تسنيم/ باشگاه يوونتوس قصد دارد در جلسه‌اي مهم درباره آينده سرمربي ايتاليايي خود تصميم‌گيري کند.
تيم فوتبال يوونتوس که فصلي پرفراز و نشيب را تجربه کرد، شب گذشته (يکشنبه) موفق شد در هفته پاياني سري A در خانه بولونيا به برتري 4 بر يک برسد و با توجه به تساوي خانگي يک-يک ناپولي مقابل هلاس ورنا در بازي همزمان، سهميه حضور در رقابت‌هاي فصل آينده ليگ قهرمانان اروپا در آخرين روز رقابت‌ها را کسب کند.
آندره‌‌آ پيرلو در اولين فصل حضورش روي نيمکت سرمربيگري يوونتوس اين تيم را به قهرماني در جام حذفي ايتاليا و قهرماني در سوپرجام ايتاليا رساند و در کنارش سهميه ليگ قهرمانان را به شکلي دراماتيک براي بانوي پير به ارمغان آورد اما آينده حرفه‌اي‌اش در اين تيم همچنان در هاله‌اي از ابهام است. اين در حالي است که او تا سال 2022 با يوونتوس قرارداد دارد.
روزنامه ايتاليايي «توتو اسپورت» گزارش داد؛ هيئت مديره باشگاه يوونتوس قرار است امروز (دوشنبه) جلسه‌اي سرنوشت‌ساز برگزار کنند تا در خصوص آينده حرفه‌اي پيرلو تصميم‌گيري کنند. طبق اين گزارش؛ در اين بين ترديدي نيست که آندره‌آ آنيلي به رياست خود در باشگاه يوونتوس ادامه خواهد داد. اخيراً پس از ماجراي سوپرليگ اروپا شايعه شد که آنيلي از رياست باشگاه استعفا خواهد داد.
«توتو اسپورت» همچنين مدعي شده که به احتمال فراوان خروجي جلسه امروز، جدايي فابيو پاراتيچي از اين باشگاه باشد و فدريکو کروبيني جاي او را در پست مدير ورزشي بگيرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره