نماد آخرین خبر

ذوالفقارنسب: مطمئنم تیم ملی از بحرین و عراق ۴ امتیاز می‌گیرد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ذوالفقارنسب: مطمئنم تیم ملی از بحرین و عراق ۴ امتیاز می‌گیرد

ايسنا/ کارشناس فوتبال گفت: با توجه به توانايي و روحيه بازيکنان تيم ملي، مطمئن هستم از دو بازي برابر بحرين و عراق ۴ امتياز بدست خواهيم آورد.
بيژن ذوالفقارنسب با اشاره شرايط خوب بازيکنان تيم ملي ايران در آستانه شروع انتخابي جام جهاني در بحرين گفت: در درجه اول فکر مي کنم هر مسابقه فوتبال در هر سطحي مهمترين رکن آن بازيکنان تيم است. سپس بحث کادر فني و مديريت آن است با توجه به مستنداتي که در حال حاضر وجود دارد به اعتقاد من تيم ملي فوتبال ما در هيچ دوره اي به اين اندازه بازيکن شايسته و خوب براي تيم ملي چه در داخل و چه در خارج از کشور نداشته است.
وي در ادامه اضافه کرد: به جرات مي توانم بگويم در گذشته بين ۳ يا ۴ فوروارد بايد دو نفر را براي تيم ملي انتخاب مي کرديم. ما الان بيش از ۱۵ فوروارد بسيار خوب و شايسته در تيم ملي را داريم. به عبارتي ديگر کيفيت فني فوتبال ما در اين چند سال اخير رشد خوبي داشته و مي شود گفت ما يک تيم بسيار خوب و آماده به لحاظ بدني، فني، روحي و رواني داريم. مانند گذشته نيست که در فکر اين باشيم که روحيه بازيکنان را ارتقا دهيم. خود بازيکنان از انگيزه بسيار بالايي در حال حاضر برخوردار هستند و به اين نکته کاملا تسلط دارند که با صعود به جام جهاني ارزش و اعتبارشان بيش از بيش خواهد شد.
ذوالفقار نسب در ادامه در خصوص بازيهاي مقدماتي جام جهاني در منامه گفت: تيم ملي فوتبال ۴ بازي مهم و سرنوشت ساز در بحرين بايد انجام دهد. تنها چيزي که من را نگران مي کند ساعت مسابقات و گرماي بالاي ۴۰ درجه منامه است که مي تواند مسئله ساز باشد. البته براي همه تيم ها آب و هواي محيطي يکنواخت است.
کارشناس فوتبال افزود: دو بازي اول تيم ملي با هنگ کنگ و کامبوج است که خوشبختانه اين دو تيم به اندازه کافي از ما گل خورده اند و برابر اين دو تيم شرق آسيا نتايجي خوبي را کسب خواهيم کرد. با توجه به توانايي و روحيه بازيکنان تيم ملي مطمئن هستم از دو بازي برابر بحرين و عراق نيز  ۴ امتياز  بدست خواهيم آورد.
وي در حمايت از دراگان اسکوچيچ اين صحبت ها را بيان کرد: دراگان اسکوچيچ يک مربي باشخصيت و متين است. اهل حاشيه و مسائل غيرفوتبال نيست و اين موارد براي تيم ملي در اين برهه حساس خيلي مهم و حياتي است. بنظرم اگر کادر فني طي اين مدت ۳ هفته به لحاظ روحي و رواني محيط آرامي را براي بازيکنان فراهم نمايند و اينکه نکته براي ما در اين ۱۵ سال اخير ثابت شد که بازيکنان در شرايط سخت و بحراني به لحاظ شخصيت و جايگاهي که دارند بهترين عملکرد خود را به نمايش مي گذارند، اين توانايي را دارند که مانند هميشه نماينده شايسته براي پرچم جمهوري اسلامي ايران باشند.

ذوالفقار نسبت در پايان اظهار داشت: فوتبال ايران در اين چند سال گذشته پيشرفت قابل توجهي داشته است. نزديک به ۳۰ بازيکن خوب در خارج از کشور داريم که در اروپا و آسيا بازي مي کنند. با اين شرايط ما نبايد دغدغه اين را داشته باشيم که از عراق و بحرين عبور کنيم. در اين شرايط حساس همه بايد به کمک تيم ملي بيايند تا به هدف اصلي مان که صعود به جام جهاني است، برسيم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره