نماد آخرین خبر

پلنگ سیاه استقلال چه زمانی به اوج بر می‌گردد؟

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پلنگ سیاه استقلال چه زمانی به اوج بر می‌گردد؟

ايرنا/ هواداران استقلال براي بازگشت «شيخ دياباته‌» به روزهاي اوج لحظه‌شماري مي‌کنند؛ بازيکني که فصل گذشته کفش طلا را از آن خود کرد اما در اين فصل با آن مهاجم فرصت‌طلب و ويژه‌ تفاوت زيادي دارد و اين موضوع براي آنها راضي کننده نيست.
شيخ ‌دياباته در ليگ گذشته يکي از ستون‌هاي اصلي استقلال بود؛ بازيکني که در حمله اين تيم گل‌هاي حساسي را به ثمر رساند و در پايان توانست کفش طلا را به نام خود سند بزند.
به نظر مي‌رسيد، ليگ بيستم نيز براي دياباته به همان سبک و سياق دنبال شود اما نه تنها اين اتفاق رخ نداد بلکه وضعيت فني اين بازيکن با افت فاحشي روبرو شد.
شيخ دياباته در ليگ نوزدهم به شکل حيرت‌آوري توانست خود را در استقلال نشان دهد، او به خوبي با هر لمس توپ اتفاق ويژه‌اي را در خط حمله آبي‌پوشان خلق مي‌کرد. مهاجم باهوش و فرصت طلب که به سادگي از توپ‌هايي که در اختيارش قرار مي‌گرفت نمي‌گذشت.
او در اين فصل بيشتر بازي‌هاي استقلال را به دليل مصدوميت از دست داده است؛ البته با اين وجود او موفق شد ۸گل در تمامي رقابت‌ها به ثمر برساند و يک پاس گل هم بدهد.
اگر بخواهيم دقيق‌تر درباره دقايق حضور اين بازيکن در استقلال حرف بزنيم بايد بگوييم شيخ‌ دياباته ۱۱۰۰ دقيقه پيراهن استقلال را در ليگ برتر، ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي پوشيده است.

دياباته که چهار ماه حقوق خود را از استقلال دريافت نکرده است پس از شهرآورد در تمرينات اين تيم ‌شرکت نکرد تا شايعات فراواني درباره جدايي وي مطرح شود اما مهاجم اهل مالي آبي‌پوشان روز يکشنبه به مجموعه ورزشي انقلاب رفت تا به حرف و حديث‌ها پايان دهد.
البته دياباته که مدت‌هاست از شرايط مطلوب بدني فاصله دارد از باشگاه استقلال درخواست مرخصي کرد اما اين درخواست با مخالفت فرهاد مجيدي روبرو شد. سايت باشگاه استقلال به صورت رسمي واکنش نشان داد و نوشت: در خواست مرخصي دياباته پس از بازي با صنعت نفت آبادان، به دليل دوري او از تمرينات و شرايط بازي و نياز به انجام تمرينات انفرادي از سوي وي، از سوي آقاي مجيدي و باشگاه استقلال تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته است.
شيخ دياباته در بازي با صنعت نفت آبادان همچون مصاف با ذوب‌آهن غايب است؛ او به دليل مصدوميت در تهران مانده تا تماشاگر عملکرد همبازيانش کيلومترها آنطرف‌تر از تهران باشد.
بايد ديد شيخ دياباته مهاجم محبوب هواداران استقلال که با شادي‌هاي خاصش به ستاره‌اي ويژه در اردوگاه آبي‌ها تبديل شده است، چه زماني به ترکيب استقلال باز خواهد گشت و آيا دوباره به همان پلنگ سياه و فرصت طلبي تبديل خواهد شد که در چشم به هم زدني دروازه رقبا را باز مي‌کرد يا خير؟


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره