نماد آخرین خبر

برگزاری نشست آنلاین مسئولان کمیته‌های استانی کیک بوکسینگ واکو ایران

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
برگزاری نشست آنلاین مسئولان کمیته‌های استانی کیک بوکسینگ واکو ایران

آخرين خبر/ جلسه آنلاين مسئولين (آقايان و بانوان) کميته هاي استاني انجمن کيک بوکسينگ واکو ايران (انجمن کيک بوکسينگ ج. ا. ا) با حضور دکتر ناصر نصيري رئيس انجمن کيک بوکسينگ واکو ايران و رئيس کنفدراسيون کيک بوکسينگ آسيا (واکو آسيا) روز شنبه اول خرداد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون انجمنهاي ورزشي، اين جلسه که از ساعت ۱۴ به مدت ۳ ساعت برگزار گرديد، دکتر نصيري پس از بررسي و پيگيري فعاليتهاي کميته هاي استاني انجمن به رويدادهاي مهم سال جاري بخصوص اهميت و موفقيت تيم ملي در مسابقات کيک بوکسينگ بازيهاي آسيايي داخل سالن و فنون رزمي تايلند ۲۰۲۱ که به اسفند ماه سال جاري موکول گرديده است اشاره نمود.
نظر به برگزاري مسابقات جهاني کيک بوکسينگ ۲۰۲۱ مورخ ۲۳ مهر الي ۲ آبان به ميزباني ايتاليا در رده سني بزرگسالان (آقايان و بانوان) از کميته هاي استاني تحت پوشش انجمن در خواست شد که در آمادگي ورزشکاران کميته استاني خود نظارت کامل داشته و مربيان ملي و کميته فني انجمن را ياري تا نسبت به تشکيل و اعزام يک تيم قدرتمند و فني براي شرکت در اين رويداد بين المللي که از سطح فني بسيار بالايي برخوردار است اقدام گردد.
باتوجه به اهميت موضوع، مسئولين استانهاي تحت پوشش موظف گرديدند تا هرچه سريعتر نسبت به ارزيابي ورزشکاران استاني اقدام و نفرات فني خود را جهت شرکت در ارزيابي کشوري به انجمن معرفي نمايند.
همچنين وي نسبت به تعويق مسابقات آسيايي ۲۰۲۱ کيک بوکسينگ به ميزباني کره جنوبي با توجه به شيوع ويروس کرونا در سطح آسيا و در راستاي حفظ سلامت ورزشکاران اشاره و اعلام کرد که تاريخ جديد مسابقات متعاقبا از سوي کنفدراسيون کيک بوکسينگ آسيا (واکو آسيا) اطلاع رساني خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره