برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ایران - ژاپن/ آغاز مسابقات شاگردان الکنو با حریف دیرینه

منبع
مهر
بروزرسانی
ایران - ژاپن/ آغاز مسابقات شاگردان الکنو با حریف دیرینه

مهر/ تيم ملي واليبال ايران در حالي مسابقات ليگ ملت‌ها را با تيم ژاپن آغاز خواهد کرد که در دو دوره گذشته اين رقابت‌ها به راحتي اين حريف آسيايي و ديرينه خود را پشت سر گذاشته است.
سومين دوره رقابت‌هاي ليگ ملت‌هاي واليبال از فردا (جمعه) ۷ مرداد ماه سال جاري در بخش مردان آغاز خواهد شد. تيم ملي واليبال ايران در بازي نخست خود در مرحله مقدماتي مسابقات از ساعت ۱۵:۳۰ مقابل ژاپن حريف قديمي خود صف آرايي خواهد کرد.
تيم ملي واليبال ايران در دو دوره گذشته رقابت‌هاي ليگ ملت‌ها ژاپن را شکست داده است. ملي پوشان واليبال ايران در سال ۲۰۱۸ با نتيجه ۳ بر يک و در سال ۲۰۱۹ با نتيجه ۳ بر صفر از سد ژاپن عبور کرده‌اند.
تيم ملي ايران در سال ۲۰۱۸ دو پله بالاتر از ژاپن در جايگاه دهم جدول رده بندي ايستاد و در سال ۲۰۱۹ نيز ايران به همراه تيم‌هاي تيم‌هاي برزيل، فرانسه، روسيه، لهستان و آمريکا به جمع شش تيم برتر مسابقات صعود کرد در حاليکه ژاپن با کسب ۷ پيروزي و ۸ باخت در جايگاه دهم قرار گرفت.
شروع رقابت‌ها با ژاپن در روز نخست مسابقات براي تيم ملي بازي سختي نخواهد بود اما نبايد اين حريف را دست کم گرفت. يوجي نيشيدا، ستاره ژاپني‌ها که در دوره گذشته بهترين سرويس زننده بازي‌ها لقب گرفت و در دور مقدماتي امتياز آورترين بازيکن شناخته شد در هفته‌هاي گذشته از ناحيه مچ پا دچار آسيب ديدگي شد و به احتمال بسيار بازي مقابل ايران را از دست خواهد داد.
يوئيجي ناکاگائيچي هدايت تيم ملي ژاپن را بر عهده دارد و ايران در نخستين محک جدي ولاديمير الکنو، سرمربي نامدار خود مسابقات را آغاز خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره