برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جدیت فدراسیون کشتی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی

منبع
مهر
بروزرسانی
جدیت فدراسیون کشتی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مهر/ اردوي تيم‌هاي ملي کشتي آزاد و فرنگي در حالي با حضور ملي‌پوشان المپيکي برگزار مي‌شود که متوليان فدراسيون حساسيت فراواني بر اجراي دقيق پروتکل‌هاي بهداشتي و رعايت محدوديت‌هاي کرونايي دارند.
متوليان فدراسيون کشتي در حالي روزهاي باقي مانده تا بازي‌هاي المپيک را پشت سر مي‌گذارند که حضور موفق ملي‌پوشان ايران در اين آوردگاه بزرگ، بزرگترين دغدغه و نگراني آنهاست.
بر اين اساس اردوهاي تيم ملي کشتي آزاد و فرنگي مدتهاست با وجود محدوديت‌هاي کرونايي در حال برگزاري است و تمهيدات لازم در اجراي دقيق پروتکل‌هاي بهداشتي از جمله منع تردد کشتي گيران و مربيان و همچنين تست منظم کرونا از اردونشينان همچنان با جديت ادامه دارد.
اهميت اين موضوع تا حدي است که عليرضا دبير رئيس فدراسيون کشتي نيز تاکيد فراواني بر رعايت دقيق پروتکل‌هاي بهداشتي دارد و توجه به اين مسائل را مدام به اردونشينان تيم‌هاي ملي متذکر مي‌شود. در همين راستا مي‌توان به اظهارات اخير رئيس فدراسيون کشتي اشاره کرد که معتقد است براي اينکه شرايط مطلوب و ايمني در اردو برقرار باشد بايد ارتباط اردونشينان با خارج از اردو قطع باشد
دبير چندي پيش در همين خصوص صراحتاً خطاب به اردونشينان تيم‌هاي ملي کشتي تاکيد کرد: «رفقاي خود را به اردو دعوت نکنيد و از بيرون از اردو نيز غذا نگيريد، چراکه اگر کرونا بگيريد ديگر کاري از دست ما بر نمي‌آيد و همانطور که اميرحسين زارع مسابقات آسيايي را از دست داد، شما نيز مسابقات پيش رو را از دست خواهيد داد. کرونارا جدي بگيريد چراکه آژانس‌هاي هواپيمايي آزمايشگاه‌هاي ويژه خود را دارند و مسافري را که کرونا داشته باشد را به پرواز راه نمي‌دهند. هرچند واکسن زده‌ايد اما اين احتمال وجود دارد کرونا بگيريد و اگر خداي نکرده اين اتفاق بيافتد ۴ سال زندگي و تلاش خود را از دست مي‌دهيد.»
به هر حال شاگردان غلامرضا محمدي و محمد بنا مدتهاست با حضور در اردوهاي تيم ملي کشتي آزاد و فرنگي مشغول تمرين هستند و روزهاي باقيمانده تا بازي‌هاي المپيک و رقابتهاي جهاني را سپري مي‌کنند. روزهايي که حساسيت و اهميت فراواني براي متوليان کشتي کشورمان دارد و بايد ملي پوشان کشورمان را در نهايت صحت و سلامت و آمادگي راهي ميادين پيش رو کنند.

اردوهاي آماده سازي کشتي گيران ايران براي حضور در المپيک در حالي برگزار مي‌شود که رضا اطري، مرتضي قياسي، مصطفي حسين خاني، حسن يزداني، محمد حسين محمديان و امير حسين زارع به عنوان ملي‌پوشان اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کيلوگرم در کشتي آزاد و عليرضا نجاتي، محمدرضا گرايي، محمد علي گرايي، محمد هادي ساروي و امين ميرزازاده نيز به عنوان نمايندگان کشتي فرنگي ايران در اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۷، ۹۷ و ۱۳۰ کيلوگرم براي حضور در المپيک معرفي شدند.
، طبق برنامه اعلام شده از سوي اتحاديه جهاني کشتي، رقابت‌هاي کشتي بازي‌هاي المپيک ۲۰۲۱ توکيو طي روزهاي ۱۰ تا ۱۵ مرداد ماه برگزار مي‌شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره