نماد آخرین خبر

استقلالی‌های عصبانی چگونه کوتاه آمدند؟!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
استقلالی‌های عصبانی چگونه کوتاه آمدند؟!

ورزش 3/ مديران استقلال به کادرفني و بازيکنان پالس‌هاي مثبتي درباره پرداخت پول داده اند.
استقلال در شرايطي روز گذشته مقابل نفت مسجدسليمان به برتري يک بر صفر رسيد که قبل از بازي اخبار خوبي از اين باشگاه به گوش نمي رسيد. دو روز قبل از ديدار با نفت استقلالي ها به خاطر مشکلات مالي تمرين را تعطيل کردند و اختلافات فرهاد مجيدي و کادرفني و بازيکنان با مديرعامل باشگاه به اوج خودش رسيد.
در اين شرايط اما ناگهان استقلال در سکوت خبري آخرين تمرين خود قبل از بازي با نفت مسجدسليمان را انجام داد و ديروز هم به يک برد دلچسب رسيد.
جالب اينکه بازيکنان و کادرفني استقلال روز گذشته بعد از بازي نيز ديگر صحبت خاصي از مشکلات مالي نکردند تا به نظر برسد اتفاقاتي رخ داده است. حتي صالح مصطفوي مربي استقلال عنوان کرد که پالس هاي مثبتي از طرف مديريت باشگاه دريافت کرده اند.
در اين خصوص ظاهرا مديرعامل استقلال که مصاحبه اي نيز در حمايت از اعضاي تيم انجام داده بود، پيغام هايي را از طريق اصغر ملکيان رييس هيات مديره استقلال به فرهاد مجيدي و بازيکنان داده که به زودي مشکلات حل مي شود.
احمد مددي اعلام کرده که با رسيدن پول به باشگاه استقلال طي روزهاي آينده و بعد از تعطيلي چند روزه بانک هاي تهران درصدي از مطالبات مالي پرداخت مي شود و آرام شدن نسبي اعضاي تيم استقلال نيز به همين خاطر بوده است.

حال بايد منتظر ماند و ديد طي روزهاي آينده حساب بازيکنان استقلال شارژ خواهد شد يا اينکه اين بار هم پيغام هاي مديرعامل باشگاه در حد وعده باقي خواهد ماند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره