برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

هشدار فرهاد به باشگاه استقلال

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
هشدار فرهاد به باشگاه استقلال

خبر ورزشي/ باشگاه استقلال قصد دارد پس از ديدار تيم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته پاياني ليگ برتر، روند مذاکره با بازيکنان براي تمديد قراردادها را آغاز کند.
باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرد که جلسه‌ هيئت مديره اين باشگاه با حضور فرهاد مجيدي سرمربي آبي‌پوشان برگزار شده است. در بخشي از توضيحات اين باشگاه آمده بود: «بررسي ليست بازيکنان تمديدي براي فصل پيش رو از ديگر موضوعات جلسه بود و در نهايت مقرر شد تا اقدامات اجرايي لازم از سوي باشگاه و هيئت مديره با همراهي سرمربي تيم فوتبال استقلال جهت حفظ اسکلت تيم براساس انديشه‌هاي ايشان، انجام شود».
قرارداد ۹ بازيکن استقلال رو به اتمام بوده و مجيدي از باشگاه خواستار تمديد قرارداد آنها شده است. باشگاه استقلال قصد دارد پس از ديدار با سپاهان در هفته پاياني ليگ برتر، مذاکرات براي تمديد قرارداد بازيکنان را آغاز کند. به غير از اين ۹ بازيکن، باشگاه استقلال درگير درخواست فسخ قرارداد سه بازيکن شده است. رشيد مظاهري، محمدحسين مرادمند و محمد دانشگر در نامه‌اي به باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند که با توجه به مفاد قرارداد و پرداخت نشدن مطالبات‌شان مي‌توانند قرارداد خود را يکطرفه فسخ کنند.
باشگاه استقلال براي اينکه جلوي فسخ قرارداد مظاهري، مرادمند و دانشگر را بگيرد، بايد پرداختي‌هاي خود را به حدنصاب برساند تا مشکلي براي ادامه حضور اين سه بازيکن در جمع آبي‌پوشان ايجاد نشود. البته مجيدي به مديران باشگاه تأکيد کرده است که جلوي بازارگرمي و فضاسازي برخي ايجنت‌ها گرفته شود تا کسي از فضاي موجود سوءاستفاده نکند.
بيشترين اولويت مجيدي براي نقل‌وانتقالات فصل آينده، تمديد قرارداد اين ۹ بازيکن است. سرمربي استقلال اعتقاد دارد که حفظ بازيکنان فعلي با توجه به نتايج درخشان در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا و نيم‌فصل دوم ليگ برتر مي‌تواند استقلال را براي فصل آينده بي‌نياز از بازيکن کند.
از طرفي ديگر، در صورتي که استقلال بتواند مشکل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتي‌اش را حل کند، دو سه بازيکن جديد مي‌توانند در ليست مجيدي قرار بگيرند. هنوز مجيدي روي گزينه خاصي به جمع‌بندي نرسيده است، اما گفته مي‌شود نفراتي چون کاوه رضايي و امين قاسمي‌نژاد به همراه يک وينگر مي‌توانند جزو گزينه‌هاي فصل آينده استقلال باشند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره