به گزارش ايرنا حسين شمس در خصوص شکست تيم ملي ايران در جام جهاني گفت: معتقدم صانعي به دليل نداشتن تجربيات لازم، نبايد هدايت تيم ملي فوتسال ايران را بر عهده مي گرفت و حداقل بايد بعد از ناکامي در جام ملت هاي آسيا از تيم کناره گيري مي کرد. او کمترين نقش را در انتخاب بازيکنان، حذف نام شمسايي از فهرست تيم ملي و انتخاب خسوس کاندلاس بر عهده داشت و نبايد اين مربي را مقصر اصلي ناکامي تيم ملي در جام جهاني معرفي کرد. شمس ادامه داد: فدراسيون فوتبال بايد مقصراصلي شکست هاي اخير فوتسال راشناسايي و تغييرات لازم را در اين رشته ورزشي انجام دهد. مدرس فيفا درباره بازگشت خود به تيم ملي فوتسال گفت: اگر شرايط براي کار مهيا شود قطعا به عنوان يک سرباز به تيم ملي باز خواهم گشت تا دوباره اين تيم را به سطح اول فوتسال جهان باز گردانم.