150میلیارد از قرارداد کارگزار استقلال پرید!

آخرین خبر/ طی قراردادی میان مدیرعامل باشگاه استقلال و شرکت ایده پروران تبلیغ، این شرکت به عنوان کارگزار رسمی باشگاه استقلال معرفی شد. طبق این قرارداد کف تعهد کارگزار در فصل جاری ۵۰۰ میلیارد تومان و در صورت افزایش درآمد کارگزار، باشگاه از این درآمدها سهم بالایی خواهد برد. گویا 150 میلیارد تومان از تعهد کارگزار مربوط به تبلیغات محیطی بازیهای خانگی باشگاه استقلال است که با توجه به ماده 42 آیین نامه برگزاری لیگ برتر بعید است تحقق یابد! باشگاهها الزاما باید در چارچوب مقررات فدراسیون فوتبال، وارد مسابقات شوند. بر اساس ماده ۴۲ آیین نامه برگزاری لیگ برتر، تبلیغات محیطی در اختیار سازمان لیگ است و قرارداد جدید استقلال با اسپانسر، چون مغایر با این ماده قانونی است و ۱۵۰ میلیون تومان تبلیغات محیطی را در بر دارد به نظر شو تبلیغاتی بوده و قابلیت اجرا ندارد.