نماد آخرین خبر

واکنش وینیسیوس درباره انتقال ام‌باپه به رئال‌مادرید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش وینیسیوس درباره انتقال ام‌باپه به رئال‌مادرید

ورزش 3/ وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال‌مادرید از آمدن کیلیان ام‌باپه به این تیم استقبال کرده است.
باشگاه رئال مادرید در تابستان تلاش زیادی برای خرید کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن کرد و در نهایت مدیران متمول این تیم اجازه جدایی این بازیکن را صادر نکردند. اما با توجه به عدم تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن، احتمال دارد او در تابستان سال آینده به صورت رایگان راهی رئال مادرید شود و وینیسیوس جونیور نیز ابراز امیدواری کرد این انتقال رخ بدهد.
وینیسیوس جونیور در مورد احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید گفت: "همه بازیکنان می خواهند در کنار بازیکنی مانند کیلیان امباپه بازی کنند. او مانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بازیکن بزرگی بوده و نماینده نسل جدیدی است که در سال های آینده درخشان ظاهر خواهند شد.
توهین نژادپرستانه در استادیوم نوکمپ؟ وقتی تعویض شدم دیدم کودکی به من اشاره ای توهین آمیز می کند، اما چون بچه بود از او گذشتم. اما در ادامه یک فرد سن بالاتر به من توهین کرد و من به او اشاره کردم تا بداند صحنه را دیده ام. البته من معمولا به این چیزها اهمیت نداده و ترجیح می دهم روی بازی خودم تمرکز کنم. اما فکر می کنم این گونه افراد مستحق مجازات های سخت تری هستند و اگر این اتفاق رخ دهد آنها دیگر چنین کارهایی را انجام نمی دهند. در آن لحظه و با توجه تمرکز روی جریان بازی، نمی خواستم چیزی بگویم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید