خداداد عزیزی: شاغلام اخراج نشده، خودش خواست برود

منبع
بروزرسانی
خداداد عزیزی: شاغلام اخراج نشده، خودش خواست برود
به گزارش خبرآنلاين؛ خداداد عزيزي مدير فني ابومسلم در مورد جدايي غلام پيرواني از اين تيم مي‌گويد: «رفتن شاغلام نه اخراج بوده نه اولتيماتوم. خودش به اين نتيجه رسيده بود که با اين وضعيت در مشهد نمي‌تواند کار کند. در اين وضعيت که نتايج اول فصل هم خوب نبود، نشستيم دوستانه صحبت کرديم و شاغلام از ما خداحاظي کرد و رفت. دليلش براي جدايي اين بود که مي‌گفت در مشهد با توجه به داغ شدن بحث مالکيت، بستر براي صعود فراهم نيست. شما هم هزينه کرديد و انتظاراتي داريد. من نمي‌توانم در اين شرايط قول صعود بدهم. همين شد که خداحافظي کرد و رفت.» عزيزي در مورد آينده ابومسلم هم مي‌گويد: «تمرينات تا يک هفته با اصغر جانداري ادامه پيدا مي‌کند. به خاطر مشخص نبودن وضعيت مالکيت تيم، مديريت باشگاه نمي‌خواهد فعلا هزينه کند. خود من هم از اول فصل پولي نگرفتم و روي نيمکت نمي‌نشينم. با توجه به شرايط فعلي، بحثي روي گزينه مشخصي نداريم. بحث استيلي و حنطه هم که قبلا بوده، الان مطرح نيست اصلا. اول بايد وضعيت مالکيت باشگاه مشخص شود تا ما بتوانيم در مورد سرمربي تيم تصميم بگيريم.» او در مورد مشکلاتي که در مورد مالکيت ابومسلم به وجود آمده هم مي‌گويد: «در دعواي مالکيت، حق با آقاي وفايي است. ايشان به هر طريقي، در اين دو سال حدود 10 ميليارد تومان هزينه کرده. تا همين الان 30 – 40 درصد از قرارداد بازيکنان پرداخت شده. او حسن نيت خود را نشان داده و دارد براي باشگاه خرج مي‌کند. فعلا هم با توجه به اين‌که مالکيت باشگاه مشخص نيست، آقاي وفايي هزينه نمي‌کند.»